• Modin

Mammor i klippan?

Jag är en nyinflyttad tjej i klippan med 3 barn..

Jag heter Fanny och är 21 år gammal, gift, har 3 barn som är 3,5, 1,5 och 6 veckor snart.. Söker någon att umgås med på dagarna.. Spelar ingen roll vilken ålder igentligen, jag vill bara ha någon vän.. :) Dagarna blir så långtråkiga när man sitter hemma själv.

Skriv gärna om du oxå har tråkigt om dagarna!

• Svar på tråden Mammor i klippan?
  • With a devilish smile

Bor i Åstorp, inte så långt bort !

Heter Alexandra & är 21 år & har en dotter på 13 mån & gravid med tvåan nu .
    Tycker också dagarna kan bli vääldigt lång tråkiga ;)
    Ängla 081028 & Bebis BF 100707
  • Modin

With a devilish smile skrev 2009-12-08 00:55:56 följande:

Bor i Åstorp, inte så långt bort ! Heter Alexandra & är 21 år & har en dotter på 13 mån & gravid med tvåan nu . Tycker också dagarna kan bli vääldigt lång tråkiga ;)
    Nej det är ju inte så långt :) Va roligt, grattis :) När ska du ha?
  • With a devilish smile
    Modin skrev 2009-12-08 08:54:02 följande:
    With a devilish smile skrev 2009-12-08 00:55:56 följande: Nej det är ju inte så långt :) Va roligt, grattis :) När ska du ha?
    Tack :) 
    Beräknat till 7 Juli än så länge , är bara i v. 10 så det är en bit kvar 
    men det känns som det går undan & väck faktiskt men har en vilding som tar upp tiden så man hinner ju inte med att tänka på att man är gravid ;)
  • Modin

Tiden brukar gå fort när man har en liten hemma oxå.. :) Är du mammaledig eller jobbar du+?

• Modin
    nampo skrev 2009-12-09 00:58:45 följande:
    hej! Jag är från klippan
    Va roligt.. :) Vart i klippan bor du?
  • With a devilish smile
    Modin skrev 2009-12-08 16:10:43 följande:
    Tiden brukar gå fort när man har en liten hemma oxå.. :) Är du mammaledig eller jobbar du+?
    Jag pluggar på distans så jag har lilltjejen hemma om dagarna men det är skönt, vill gärna ha henne hemma så länge som möjligt ;)
  • nampo

Storängen om du vet vad ligger.
    Vart bor du?

• Modin

Jaha okej.. Va pluggar du till?? :)

Nampo: japp jag vet vart de ligger.. Ja bor vid stadsparken..

• With a devilish smile
    Modin skrev 2009-12-11 10:22:25 följande:
    Jaha okej.. Va pluggar du till?? :) Nampo: japp jag vet vart de ligger.. Ja bor vid stadsparken..
    Just nu läser jag bara kärnämnena så jag får högskolebehörighet, läste omvårdnad på komvux istället för gymnasiet så jag missade alla kärnämnen men så blir det ibland ;)
Svar på tråden Mammor i klippan?