• Modin

Mammor i klippan?

Jag är en nyinflyttad tjej i klippan med 3 barn..

Jag heter Fanny och är 21 år gammal, gift, har 3 barn som är 3,5, 1,5 och 6 veckor snart.. Söker någon att umgås med på dagarna.. Spelar ingen roll vilken ålder igentligen, jag vill bara ha någon vän.. :) Dagarna blir så långtråkiga när man sitter hemma själv.

Skriv gärna om du oxå har tråkigt om dagarna!

• Svar på tråden Mammor i klippan?
  • Modin

Jaha okejokej.. :P Hur långt har du kvar då? Såg att du har två bonusbarn.. :) Jag har ett bonusbarn på 2,5 år..

• With a devilish smile
    Modin skrev 2009-12-11 20:48:16 följande:
    Jaha okejokej.. :P Hur långt har du kvar då? Såg att du har två bonusbarn.. :) Jag har ett bonusbarn på 2,5 år..
    Ska plugga fram till april har jag för mig så det är inte så länge till skönt nog ;)
    Ah den ena är 10 & den andra blir 3 i mars men den minsta bor uppe i Gälve så det blir tyvärr inte så ofta man får träffa honom men det blir väl lite lättare när han är äldre och kan komma ner hit också :)
    Ängla 081028 & Bebis BF 100707
  • Plärtan

Hej!
    Vad kul att det finns andra mammor från Klippan här inne.
    Jag är 20 år och mamma till en liten son på snart 9 månader, vi bor nere vid storköpet men ska snart flytta närmare centrum.

Modin: När flyttade du till Klippan?

• Modin
    Plärtan skrev 2009-12-15 14:43:14 följande:
    Hej! Vad kul att det finns andra mammor från Klippan här inne. Jag är 20 år och mamma till en liten son på snart 9 månader, vi bor nere vid storköpet men ska snart flytta närmare centrum. Modin: När flyttade du till Klippan?
    Å va roligt :) Jag flyttade hit för snart 3 veckorsen... :) Någon i min egen ålder.. Hehe..
  • SchumiFerrari

Bor i Ängelholm.. Går hemma med lillen på 4 månader, Store killen på 21 månader är på fsk 8-11 mån,tis,fre. Ins-tors 7.30-16..Pluggar lite på distans..30 år så lite äldre än du TS

Muppen mars-08 Smurfen aug-09
  • Modin
    SchumiFerrari skrev 2009-12-15 18:12:04 följande:
    Bor i Ängelholm.. Går hemma med lillen på 4 månader, Store killen på 21 månader är på fsk 8-11 mån,tis,fre. Ins-tors 7.30-16..Pluggar lite på distans..30 år så lite äldre än du TS
    Va roligt.. :) Mina barn börjar på dagis i januari förutom lillan då :P Hehe.. Ja men de gör inget att du är 30, min man är ju 28 så det är inga problem för min del.. Hehe..
    Vad pluggar du till?
  • SchumiFerrari
    Modin skrev 2009-12-15 20:02:25 följande:
    Va roligt.. :) Mina barn börjar på dagis i januari förutom lillan då :P Hehe.. Ja men de gör inget att du är 30, min man är ju 28 så det är inga problem för min del.. Hehe.. Vad pluggar du till?
    Pluggar för skojs skull..
     Alkohol, tobak och narkotika prevention hos unga
    Att skriva och berätta för barn
    Andra språksinlärning

Går lite si och så... Ska läsa
    Tvåspråkighet
    Religion och sexualitet  nu till våren
    Muppen mars-08 Smurfen aug-09
  • Modin

Det låter spännande faktiskt.. :) Hur kommer det sig att du valde just de??

• Nea09

hej bor i kvidinge inte alls långt bort :) har en tös på snart ett år och väntar en liten till bf 29/1

Svar på tråden Mammor i klippan?