Fler som lider av extrem hypokondri?
Men shit... här är en till.. har världens skov just nu och mår skit, har ingen livslust kvar nästan... har lymfkörtlar under käken och några på halsen, är livrädd och det förstör mitt liv.. läkaren har känt på dessa ca 4 gånger med lugnande besked. Fick barn i september och sen dess har de eskalerat tar venlafaxin och den har alltid haft väldigt bra effekt på min ångest men nu har den noll effekt. Har även nyss fått reda på att jag har hyperterios vilket nog gör att medicinen mot hypokondrin inte fungerar. vilka symtom är det på hyperterios??? jo eftrema nattliga svettningar, viktnedgång och trötthet bland annat... hur mår en hypokondriker av det? förjäligt trots att jag har fått diagnosen hyperterios är jag övertygad om att de symtomen istället hänger ihop med lymförtlarna jag känner och att det är lymfom. Detta styr hela mitt liv. jag önskar jag kunde säga att jag njuter av min mammaledighet med min älskade efterlängtade dotter men det gör jag inte jag lider och är livrädd. livrädd att jag ska behöva lämna henne. ibland undrar jag vad jag ska göra för hon ska komma ihåg mig men mår sämre när jag tänker de tankarna. förra helgen och denna helgen satt jag på akuten för jag kände att jag inte kunde va hemma kände att jag höll på och dö. Någon skrev något om ammning om de kunde hänga ihop iag undrar samma, det är ju min grqviditet som utlöste hyperteriosen och någon läkare sa att även hormonerna kunde förvärra ångesten.