• septemberängel

Forts. VI som plussade efter ivf i Maj/Juni Del 3

Är de bara att åka in och hämta gratis boxen?? jag har noll koll känner jag..

En kompis sa att hon satte vanliga påsar som refill och de funkade tydligen lika bra så ni vet... med tankte på att de som är till tydligen är dyra som f*n...

I dag ska vi på sista Föräldra träffen som är innan forlossningen, skulle tydligen prata om sex och samlevnad efter forlossningen... tycker inte att de är de som mest aktuellt just nu men men... travligt att träffa de andra iallfall..

Ha de gott!!

• septemberängel

Vanillie: Var visst registrerad.. noll koll som vanligt... haha men jag har inte skrivit ut någon kvittens ganska smart av mig!! så nu får jag avregistrera mig och sen göra om de igen...

I morgon ska vi måla bebis rum och lägga in golv... får bli en sväng till Ikea för min del medan mannen leker Byggare Bob..

Gaviskon är min trogna vän numera... smakar peck men fungerar verkligen!! tar de efter maten och innan sängen...

Tänk att efter 12 nu så har vi bara 49 dagar kvar till BF . .. jag börjar bli lite nervös tror jag... men kanske dags att vakna ur sin dröm nu.. Längtar såååå!!!

• septemberängel

Vanillie: Jag har börjat få diverse krämpor nu: Ont mot blygdbenet och svanskotan så jag knappt kan gå i bland. Tycker de du beskriver låter som förvärkar, (som de beskrivit för mig) har inte kännt de än tror jag, men skall höra till som alla andra krämpor... ska till BM på måndag och kolla om de är bebis som ligger ner och trycker... återkommer då.

Nu vill jag att bebis skall komma är lite tröttsamt att vara tjock och klumpig.. gnäll gnäll..
    men samtidigt värt varje dag!!  i dag skall vi sätta in skötbord och fixa lite känns så mysigt och overkligt!!!

Hoppas ni andra mår bra !

• septemberängel

Hej alla

Nu börjar vi alla visst få mer eller mindre krämpor.. men de hör visst till...

Var hos BM i dag och vår lilla envisa ligger på tvären..   mindre glad är jag!! men har 2 veckor på sig att "dyka" ner annars blir de vändning.. och de fasar jag för!!! Annars slog hjärtat 138 som sist och jag ligger på kurvan..

Är tydligen väldigt ovanligt hos förstföderskor... men ska så klart hända en annan... så nu har jag gnällt av mig lite.. sorry...

Har iallafall kokat knäck så jag och bebis fick oss en liten socker kick i kväll..

• septemberängel

Godmorgon på er..

Vaknade alldeles för tidigt i dag kl halv 6 gick de inte att ligga i sängen mer... hade lite små ont som mensvärk så jag antar att de var en släng av förvärkar... men har gått över redan. Km just på att de är julafton nästa vecka... känns helt overkligt!! man har lite annat att tänka på numera..

Idag ska jag sätta i gång med barnrummet igen och göra ett ryck... hur går de för er andra donar ni nått?? jag tycker de är så mysigt att små fixa lite...

MIss lillis: Vänta bara tills de skall prata om sex efter förlossningen... haha då kände jag mig som 10 år och satt på Biologi lektion... är ju trots allt vuxna människor de pratar inför.. om de har samma upplägg som våra BM dvs..

Vanillie: Mysigt att kunna köpa lite flickkläder... finns ju så otroligt söta!! vi tror ju vi får en liten kille så jag vågar inte chansa... har däremot inhandlat ett par gröna byxor..

I går var vi på studiebesök på BB OJ vad många som ska ha barn här i Kalmar i januari... vi får nog slåss om de 6 rummen som finns.. . Var bra med lite info även om vi inte fick titta runt.. men de blev ganska verkligt helt plötsligt... herregud jag har ju bara 39 dagar kvar.. om man inte lyckas få snitt då... Men lilla envisa ska nog skutta neråt innan den 29e...

Ha en bra dag och helg tjejjer..

• septemberängel

Vera: Ja de ska gärna ta lite tid.. jag vill att vissa saker ska hända helst i går.. så man kan lätt bli lite irriterad i bland.. men de här väl till haha... dessa karlar..

• septemberängel

Grattis till de små popcornpysen!!! hoppas de små piggar på sig och ni får en mysig jul... som sagt tråkigt att de blev så dramatiskt och att mannen inte kunde vara med.. men de hinner ni ta igen...Njut av era små mirakel!!

• septemberängel

Herren i tråden: Haha ja men ni är bra på så mkt andra saker.. hihi...

God Jul och ta hand om frugan i  och gör som hon säger..

• septemberängel

Herren: Nej de är ju lite svårt att veta vad vi damer tänker... min man försöker och lyckas hyfsat.. men i bland förstår han inte riktigt.. haha...

Fröken lycklig: Jag har då tänkt knipa!! över nyår sen får bebis gärna titta ut.. overkligt att de bara är npgra veckor kvar!!

Ha en bra dag alla !!

Svar på tråden Forts. VI som plussade efter ivf i Maj/Juni Del 3