Inlägg från: Anonym (Anonymia) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anonymia)

Vad har du på dig nu?

Eurydike skrev 2024-05-23 01:53:32 följande:
    Oj då! Vi får hoppas att hon mår bättre snart. Min bästa kompis var nära att dö i anorexi, men överlevde tack och lov. Nej, jag är inte hon, utan en lat livsnjutare som både äter och tränar på natten 🍔💪🎂🦍
    Denna kvinna är i 45-årsåldern. Undrar lite oroat hur länge till hennes kropp kan stå ut med näringsbristen. Men jag ska be för henne, även om jag inte är nåt särskilt religiös.

Bra! Då får jag önska dig ett härligt träningspass Skrattande{#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (Anonymia)

En vit plisserad tubklänning i knälängd, mönstrad med böjda stripor i regnbågens alla färger. För att ära dagens prideparad som vi besökte förut.

En fin accessoar till denna klänning var en godisklubba som var precis lika färgglad den. De flesta kör på regnbågsflaggor i handen, jag tar hellre sötsaker jag Glad

• Anonym (Anonymia)

En klargrön långklänning med vita små blommor till mönster och en kort ärm med fina puffar.

Blir lagom sommarfint till midsommargrillandet hos syskonet om ett par timmar. 

• Anonym (Anonymia)
    Anonym (Zäta) skrev 2024-06-23 01:25:31 följande:

Ligger naken i sängen brevid min nakna man

Och ändå fann du tid till att gå in online och skriva här. Undrar just vad det beror på Drömmer

Jag har på mig en filt då det börjar bli kallt och jag får gå och stänga balkongdörren.
  • Anonym (Anonymia)

En mjuk liten birma i famnen. Det finaste man kan ha på sig enligt min mening.

• Anonym (Anonymia)

Oseriösa och lågkvalitativa inlägg får ofta nedtummar. Det är detta funktionen finns till för. 

• Anonym (Anonymia)

En kabelstickad blekgrön klänning. Provar den bara för skojs skull. Är egentligen ett höstplagg och vi har en hel sommarmånad kvar. 

• Anonym (Anonymia)

Hade just på mig mina helgfestkläder, är tacksam över att de satt bra på min kropp så jag slipper återlämna dem till onlinebutiken där de beställdes. Man tar alltid en viss risk där. 
    Denna gång blev jag så nöjd som en kan begära.

Den mörkröda långa byxdressen med tunna axelband och silvrigt glitter utspritt blir fin att bära på julafton.

Och den halvlånga persikofärgade klänningen med genomskinlig lång ärm och ca fem miljoner paljetter glänser extra vackert på årets sista dag.

Nu väntar jag bara på min läskiga svarta Halloween-klänning, lite lätt inspirerad av Addams Family.

• Anonym (Anonymia)

En vit kortärmad t-shirt och svarta tajts. Båda indränkta i svett. Step-uppat lite just. Svettats ut lite vattensvullnad. Skönt att bli av med det. 

• Anonym (Anonymia)

Provade just en ny hösttröja i ljusrosa. Kabelstickad, figursydd och utsvängd längst ner. Ser nästan ut som en väldigt kort klänning.

Ska ha på mig denna imorgon om det inte blir varmt då förstås. Men sommaren hittills har ju varit lite halvfrusen så. Ingen risk. 

• Anonym (Anonymia)

Gillar att prova olika högtidskläder långt i förväg.

Provade nyss en nyköpt gul kavaj med matchande kostymshorts. Kompletterat med en vit, kortärmad blus

Blir fint att bära till familjens påsklunch om ca 7 månader Solig 

Men man får passa på att handla alla säsongskläder nu i slutet på sommaren när det mesta reas ut. 

• Anonym (Anonymia)

Svarta korta puffershorts, en lite tjockare rödsvart väst i mönstret argyle (kortleksrutigt) med en vit långärmad tröja under samt ett par tunnare svarta strumpbyxor. 

Svar på tråden Vad har du på dig nu?