Inlägg från: Anonym (Anonymia) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anonymia)

Vad har du på dig nu?

Tåstrumpan skrev 2024-01-12 22:58:40 följande:

Riktig sexit outfit bestående av rosa tåstrumpor, leggings och en blommig klänning

Låter bara fult och barnsligt, de kläder du beskriver. Typ som Kawaii. 

Har inte på mig nåt särskilt. Varm klädsel som är praktisk när det är minusgrader ute och även kyligare inne. 
  • Anonym (Anonymia)
    Anonym (Jag tycker inte om kläder) skrev 2024-01-18 00:32:51 följande:

Helt naken! 
    Gillar typ inte kläder så allt åker oftast av så fort jag kommer hem. 🤣🤣

Ofräscht att gå omkring utan kläder. Opraktiskt också i vintertider.

Minusgrader ute just nu så bär varm fleecedräkt.
  • Anonym (Anonymia)
    Anonym (Snyggmorsa) skrev 2024-02-02 17:55:55 följande:

På väg till aw så det blev skinnkjol stayups svart bh och en genomskinlig blus

Genomskinlig blus bör man inte ha på sig i det offentliga. Ser bara billigt och desperat ut att visa upp bh för allt och alla. 
  • Anonym (Anonymia)
    Anonym (Pompe) skrev 2024-02-03 06:13:27 följande:
    Berätta hur det gick igår??
    Inget porrsnack för då blir ni båda anmälda. Detta är fortfarande ett familjeforum och inte en sexchat. Det finns redan massor med sådana.  

Har helt normala, icke sexuella kläder på mig och hade jag burit nåt sexigt så skulle jag inte berätta om det härinne då det lurkar många sexmissbrukande incels på forumet som endast vill utnyttja kvinnorna som skriver till sitt eget personliga runkmaterial. 
  • Anonym (Anonymia)
    Lazzi skrev 2024-03-02 07:38:45 följande:

Ett täcke bara 

Trevligt med alla snigelspår som geggar in sig i täcke och madrass då 
  • Anonym (Anonymia)
    Lazzi skrev 2024-03-02 07:47:50 följande:
    Blir inga snigelspår bara ollat
    Flensost är ju mycket fräschare också. Naaaawt!!
  • Anonym (Anonymia)
    Lazzi skrev 2024-03-02 08:02:05 följande:
    Finns tvål o vatten 
    Ändå ofräscht ju. Svettiga könsdelar som gnuggas runt i hela sängen. Wtf Förvånad
  • Anonym (Anonymia)
    Eurydike skrev 2024-05-23 01:31:44 följande:

Träningskläder. Svarta byxor och rosa linne. Det är snart dags för dagens/nattens pass 💪

Du låter precis som en granne till min mor. Hon är också uppe om nätterna och tränar intensivt. Även på dagarna tror jag. Du bor inte möjligtvis i närheten av Radiotorget?
  • Anonym (Anonymia)
    Eurydike skrev 2024-05-23 01:42:14 följande:
    Jag förstår. Det finns absolut vissa likheter, men jag tränar ointensivt. Anledning till det är att jag är så oerhört lat och det är därför träning blir så sen. Jag tänker alltid ?Kanske nu eller nu eller varför inte nu? under dagen, men det känns aldrig rätt. Sedan blir klockan rysligt mycket och då känner jag hur krafterna återvänder. När vargarna ylar mot månen utanför fönstret, då vet man att det är dags. Nix. Jag bor i närheten av det andra torget, det som inte är Radiotorget 😊
    Ok, vad bra! Denna kvinna har nämligen grav undervikt och jag gissar även anorexi, med tanke på träningshysterin som pågår dygnen igenom. Tur att inte du är hon. 
Svar på tråden Vad har du på dig nu?