Inlägg från: InTheShadow |Visa alla inlägg
  • InTheShadow

Vad har du på dig nu?

DJÄVULENS HÖGRA HAND skrev 2014-04-14 09:17:01 följande:
    Haha, tack för att du lät mig tryna.🐷🙅 Okej Okej...slutar omedelbart med att nafsa dig i örsnibben och låter min tunga andning sakta ebba ut i tomma intet och återgå till mina fantasier om att ställa dig hårt mot väggen, låsa dina armar ovanför ditt huvud medans....👹grrrr Herrn... Fångdräkten på, luktar inte godis men inte apa för det!🙊

Åh! Hmm, nu börjar det kännas lite jobbigt, det blir varmt, trots att jag sitter i skuggan Jag har på mig jeans och en röd- och vitrandig tröja Puhh! Ordningen är återställd Peter37
  • InTheShadow

Jeans, en svart tröja och en svart scarf med silvertrådar i, tisdagsfin

• InTheShadow

Mjukisbyxor och en sliten t-shirt, kommer att våga vägra göra något vettigt under resten av dagen

• InTheShadow
    kelgrisen58 skrev 2014-04-16 17:31:35 följande:
    Blå piket tröja blåa jeans svarta strumpor, har bytt om,

• InTheShadow
    kelgrisen58 skrev 2014-04-16 19:28:12 följande:
    JagHej på dig, har du legat av dig, du är inte så aktiv längre,förresten duger min klädsel nu då?

Jag håller mig i skuggan och kikar runt litegrann Såklart, du har säkert klätt dig onsdagsfint
  • InTheShadow

Oj! Här har ni haft det lite smågott inatt?! Jag har precis hoppat i mitt nattlinne och tänker ramla ur sängen, hade ju tänkt sova länge idag😝

• InTheShadow

Jag har på mig en svart tröja och ett par jeans, totalt ospännande 😊

• InTheShadow
    kelgrisen58 skrev 2014-04-18 19:13:05 följande:
    inget du har på dig är ospännade, har koll på dig naturligtvis.kram

Nä, jag kanske får säga att jag har på mig ett par spännande jeans och en svart spännande tröja 😎
  • InTheShadow
    kelgrisen58 skrev 2014-04-18 19:29:12 följande:
    Kände en tjej en gång som var precis som du, men jag lyckades träffa henne till slut men det tog lång tid, var tillsammans med henne i 3 Månader hon var aldrig kär i mig men jag glömmer henne aldrig, vi hade underbar sex och mycket mer hon bodde hos mig, sen försvann hon lika fort, ja sånt är livet, ja ja det var på heta linjen tiden, men jag lever ibland på gamla härliga minnen.

Vilken tur för dig att du träffade någon som är som mig Nä, skämt åsido, det låter som ett härligt minne, det gäller att vårda sånt
  • InTheShadow
    kelgrisen58 skrev 2014-04-18 19:35:14 följande:
    Men hon var bara 10år yngre än mig, du är ju bara 38år.och 168 cm över havet men tycker det är helt okay, sen vill du inte ha kk, inte jag heller, sen har vi nåt gemensamt som vi älskar fast inte gemensamt naturligtvis men fysiskt, ja du vet vad, ja jag har lite koll.

Oj! Ja, lite koll, trots att jag håller mig i skuggan 😎
Svar på tråden Vad har du på dig nu?