Inlägg från: InTheShadow |Visa alla inlägg
  • InTheShadow

Vad har du på dig nu?

Jeansshorts och en sliten, ljusgrå t-shirt

• InTheShadow
    MrBundy skrev 2014-05-25 22:28:17 följande:
    Snyggt! I mitt huvud är shortsen väldigt små och tajta. T-shirten är stor och tunn, utan bh under... Snälla, bara håll med

Håller med! Känns det bättre så?😈
  • InTheShadow
    MrBundy skrev 2014-05-25 22:40:14 följande:
    Inlägg #3000!! Tar det som ett tecken på att du egentligen överträffar mina fantasier

Äsch, jag skrev inte ens något eget, höll ju bara med Det finns inga tecken hos Skuggan...
  • InTheShadow
    Ronga skrev 2014-05-25 22:47:17 följande:
    Endast boxers..det är så satans varmt, och fönstret är öppet också...till ingen nytta. Har alltid haft lätt för att bli för varm..klarar mig galant på vintrarna......jobbigare under somrarna!
    Only fear of death is coming back reincarnated

Vet hur du menar, förutom att jag inte har boxers på mig Skuggan är aldrig fel
  • InTheShadow
    Ronga skrev 2014-05-25 23:02:56 följande:
    Skuggan är aldrig fel Jobbiga är att jag vänder och vrider på mig i sängen var 10e sekund, hittar ingen sval "spot". Måste verkligen skaffa mig en AC..

Exakt! Av med täcket, på med täcket, vrid, vänd och vrid tillbaka igen....En helt vanlig sommarnatt
  • InTheShadow
    Ronga skrev 2014-05-25 23:13:17 följande:
    Hoppas du är i en bekvämare miljö ;)
    InTheShadow skrev 2014-05-25 23:07:14 följande:
    Exakt! Av med täcket, på med täcket, vrid, vänd och vrid tillbaka igen....En helt vanlig sommarnatt
    Haha exakt så är det! Och det absolut värsta är att vaknar man runt 05:00 och solen penetrerar in genom fönstret så är det nästan omöjligt att somna om. Fuck me!!! Tur att jag är ledig imorn :P

Härligt för dig att vara ledig imorgon, då kan du ligga och skälla över värmen en stund till
  • InTheShadow
    Ronga skrev 2014-05-25 23:22:24 följande:
    Hahah! Försöker hitta en dokumentär att se på innan jag sover, finns alldeles för mycket att välja på. Kanske blir om familjen Medici ;) Måste tänka på annat än VÄRME och ELD.
    Bobby Clarke skrev 2014-05-25 23:18:29 följande:
    Tydligen. Har altandörren öppen och det fläktar rätt skönt.
    Härligt  Bjud på lite kyla

Du får det säkert jättebra Imorgon har du ett nytt tidsfördriv. ...räkna dina myggbett som du har fått under natten
  • InTheShadow
    Ronga skrev 2014-05-25 23:31:18 följande:
    Hoppas jag inte! Är allergisk mot myggbett och svullnaderna blir alltid 5 gånger större - bokstavligen. Mina vänner brukar få ett gott skratt när dom ser mina myggbett på knogarna/armarna och benen. 

Ajdå, din stackare! Det verkar som att sommaren är din grej För varmt OCH elaka myggor
  • InTheShadow
    Ronga skrev 2014-05-25 23:39:43 följande:
    Men jag har lätt att få färg och svettas inte så mycket..så liiiiiiiiite positivt finns det ;)

Perfekt! Då kan du plågas om nätterna och må gott under dagarna
  • InTheShadow
    Ronga skrev 2014-05-25 23:55:37 följande:
    Ja..lite balanserat får det väl vara. Men under fotbolls VM lär jag må hyfsat bra på kvällarna, då matcherna spelas rätt sent för oss i Europa =D Skuggan, det är i sånt HÄR väder man ska ha en hammock!

Då kommer du att må som en kung, hyfsat lät för blygsamt Ja, då kan man dessutom äta solvarma jordgubbar...
Svar på tråden Vad har du på dig nu?