• Peter37

Vad har du på dig nu?

Vad har du på dig för kläder just nu?

jag har.Adidasbrallor,linne,svarta boxer och strumpor

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-08-29 23:16
    SKRIV VAD NI HAR PÅ ER I TRÅDEN..INGET ANNAT,MKT ANNAT SURR NU

• Svar på tråden Vad har du på dig nu?
  • Anonym (H 3)
    Mayjel skrev 2025-01-10 11:34:44 följande:

En gräddvit tjock kofta med insydda små rosetter i samma färg. Under denna kofta en blodröd t-shirt. Gillar kontrasten mellan dessa två färger. Och så är det lite sött och inbjudande med rosetter, iallafall om de är nätta och diskreta i storleken. 

Snygg kontrast som jag gillar.
  • Anonym (H 3)

Svarta mysbrallor med vita streck på sidan och blå långärmad tröja.

• Meddelande borttaget
  • Tobenen

Sexuella undertoner????????  

Man kan måla en bild av en person som språkrik och intelligent men den bilden kan ju givetvis raseras väldigt fort, typ genom en kommentar som personen gör. 

Mayjel skrev 2025-01-10 18:43:56 följande:
    Det finns inga sexuella undertoner i mina texter för denna tråd. Önskar ej heller några sådana PM. Är nog säkrast att klargöra detta med en gång.

Tycker bara det är roligt att köpa och beskriva lite nya kläder vid realisationstider. Mer än så handlar det inte om. 
  • Mayjel
    Tobenen skrev 2025-01-11 11:31:10 följande:

Sexuella undertoner????????  

Man kan måla en bild av en person som språkrik och intelligent men den bilden kan ju givetvis raseras väldigt fort, typ genom en kommentar som personen gör. 

Fast det är ju inget fel på min intelligens. Jag har fullt fog för mina misstankar med hänsyn till tidigare erfarenheter av skumma typer härinne.

Otrevliga lurkar som kommit med diverse otrevliga förslag i både PM och öppna trådar. Därför ville jag tydliggöra att mitt syfte i denna tråd är fullkomligt fritt från alla former av sexuella anspelningar. Om du inte är en av dessa nämnda manstyper så behöver du nog inte ta åt dig av det jag skrivit. 

Har idag på mig en stickad, kabelflätad vintertröja i en diskret blågrå färg. Svarta byxor undertill. Tröjan håller en varm vid senare utgång. Det är frost överallt idag och ett flertal minusgrader.
  • Anonym (H 3)
    Anonym (1999) skrev 2025-01-13 06:25:55 följande:

Mjukisbyxor och morgonrock 

Samma här.
Svar på tråden Vad har du på dig nu?