• Peter37

Vad har du på dig nu?

Vad har du på dig för kläder just nu?

jag har.Adidasbrallor,linne,svarta boxer och strumpor

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-08-29 23:16
    SKRIV VAD NI HAR PÅ ER I TRÅDEN..INGET ANNAT,MKT ANNAT SURR NU

• Svar på tråden Vad har du på dig nu?
  • Anonym (DL)
    Mayjel skrev 2025-01-05 06:21:25 följande:
    Låter som en ganska kall "klädsel". Är det inte minusgrader hos dig också? Ta på dig något mer. 
    Det går inte att klä sig kallare än så
  • Mayjel
    Anonym (DL) skrev 2025-01-05 06:44:32 följande:
    Det går inte att klä sig kallare än så
    Äh. Ta på dig en stickad tröja du också. Så du inte fryser om lilla torson. Ingen elak människa är värd att bli förkyld över Glad
  • GrovRobban
    Anonym (DL) skrev 2025-01-05 06:15:24 följande:

Ingenting, förutom min förlorade respekt för vissa människor

Förlorad och upphittad antar jag att du menar. Svårt att ha något på sig som man förlorat. 
  • Anonym (1999)

As mycket kläder i detta isbjörns klimat  🥶

• Mayjel

En mörkgrå figurnära tröja med metallic-effekt. Gillar hur den glittrar i ljuset, trots avsaknaden av paljetter. 

• Mayjel

En gräddvit tjock kofta med insydda små rosetter i samma färg. Under denna kofta en blodröd t-shirt. Gillar kontrasten mellan dessa två färger. Och så är det lite sött och inbjudande med rosetter, iallafall om de är nätta och diskreta i storleken. 

• Tobenen
    Mayjel skrev 2025-01-10 11:34:44 följande:

En gräddvit tjock kofta med insydda små rosetter i samma färg. Under denna kofta en blodröd t-shirt. Gillar kontrasten mellan dessa två färger. Och så är det lite sött och inbjudande med rosetter, iallafall om de är nätta och diskreta i storleken.

Wow,  jag gillar att du använder så många adjektiv. Det hjälper en att måla bilden av dig och din klädsel.  

• Mayjel
    Tobenen skrev 2025-01-10 16:44:40 följande:
    Det finns inga sexuella undertoner i mina texter för denna tråd. Önskar ej heller några sådana PM. Är nog säkrast att klargöra detta med en gång.

Tycker bara det är roligt att köpa och beskriva lite nya kläder vid realisationstider. Mer än så handlar det inte om. 
Svar på tråden Vad har du på dig nu?