• liv 30

reumatism och mediciner

Innan jag svarade på det här medelandet var jag tvungen att kolla upp om jag tillhörde den autoimmuna sjukdomar gruppen. Vilket jag gjorde. Jag har psoreasis men äter inge medeciner eller något. Så jag vet inte om det är medecinerna som spökar för dig eller om det kan vara pga att man har någon av dessa sjukdomma som detta innebär. Men hur som helst så har jag haft tre missfall nu under 2009 senast fredags :(

• liv 30

Nä vi har inte börjat någon utredning. I fredags så ville jag så gärna men samtidigt så är det så många här inne som har haft massor av missfall så jag tänker prova att försöka på nytt igen så fort det går ;)
    Man blir så less på att vänta efter varje eller? är det bara jag som känner så?
    Men om jag skulle få ett missfall igen då får det kanske bli en utredning. Men caroline har du på börjat en utredning? eller har du gjort en? Blir man klockare av en utredning? Har hört att det inte är så många som det hittar något på ... Nyfiken..
    ps tack för det fina orden :) Farmor var en underbar människa :)

• liv 30

Jo det var så att efter första och andra missfallet så hade jag en menscykel och då sa gyn att jag skulle vänta 4-5 månader innan vi prövade igen, men tolamodet är inte det längsta för oss . Vi vill ha barn nu!!! ;) som det flesta..
    Nä jag menar att jag är någ redan på benen att försöka igen. Fast jag har inte så höga förhoppningar på att det ska lyckas,så jag tänkte hoppa över att ta några test det närmaste veckorna då jag anar något...
    Får för mig att det inte blir lika spänt och jobbit.
    Men vad vet jag :(

Svar på tråden reumatism och mediciner