• Tilda21

Alla symtom bara försvann!

Jag har känt samma oro som ni. Testade positivt i måndags och blev chockad men överlycklig då detta var väldigt oplanerat. Tror mig kunna räkna ut, trots en ganska oregelbunden mensturationscykel att jag är i v 5 eller 6. Hade under ca en veckas tid kanske haft små aningar om vad som var på gång men lika chockad över beskedet blev jag ändå :)

Testade mig igen bara för sakens skull i i onsdags å då var pluset mycke svagare och mina symptom nästan borta. Blev såklart väldigt ledsen och trodde loppet var kört, men som den envisa människa jag är bestämde jag mig i morse för att testa igen och ett starkt plus blev resultatet. Men jag har inte heller särskillt mycket symptom. Lite ömma bröstvårtor och en mensvärksliknande känsla men jag hoppas att det inte betyder annat än tecken på en lindrig och okomplicerad graviditet.

Ska till MVC om en vecka för första besöket och är såklart livrädd för att nått inte stämmer och att bebisen kanske uteblir. Men man får äl bara försöka tänka positivt :) Eller?

Svar på tråden Alla symtom bara försvann!