Usch på er som ger era barn KÖTT!
Kya skrev 2009-12-05 18:09:04 följande:
nej men en björn har inga samvetsbetänkligheter att döda ett rådjur som kommer mellan hon och hennes ungar. andra köttätande har djur mår inte dåligt när de fångat ett byte. det finns många unga hannar av tex bockar som tar ihjäl varandra under brunst-tider, och det är pga hormoner. djur som har avvikande utseende (tex vargar som har en fel färg på pälsen blir ofta utstötta eller dödade av flockmedlemmarna. dödande är normalt och naturligt. nej jag är lat och går på affären för att inhandla mitt kött. men jag har inga problem med att skjuta en älg i skogen. köttet måste hamna på tallriken på något sätt.Däremot om du ska dra in vargen som blir dödade pga fel färg på pälsen så kanske det Hitler gjorde ändå var ganska naturligt. Fel religion så stöts du ut och blir dödad. Jag menar tydligen så var ju tyskarna smartare och starkare än judarna. Så är det, dödande är normalt och helt naturligt. Jag tror faktiskt inte heller att Hitler hade dåligt samvete för att han var orsaken att miljontals judar blev gasade ihjäl, helt naturligt liksom.