• Virriga V

Vi som blivit gravida via Öresundskliniken, del 4

Skorpan...Fast nån skönhetstävling platsar man inte i
    Tror inte jag behöver knipa mer än vanligt, känns inte så i varje fall. Fast man ska kanske inte säga för mycket... Sen har jag lite till att fixa så den måste vänta

• Virriga V

Isa...Usch då, när är det du ska ha?

Jag har shoppat "lite", mjukisbyxor, 1 amningsbh, 4 boob-tröjor, de hade lite rea på nätet och 3 koftor. Nu är det bara att hoppas att amningen fungerar lika bra som sist. Lite julklappar till mig

• Virriga V

Hoppas alla haft en underbar jul

Räknar lite nervöst dagarna nu. Skulle bli väldigt tacksam om bebisen väntar tills nästa år att komma ut.

• Virriga V

nevadita...Tack för att du delade med dig av din förlossningsberättelse!! Var ofokuserad när jag läste den men tror jag fick ihop det, kanske jag läser den igen.

Litet moln...Tror skorpan har den 8:e och jag den 10:e

Idag var jag på kontroll, gjorde CTG och hon kände på mig. Var 1-1,5 cm öppen och tappen (eller vad det nu heter) hade mjuknat. Precis som det brukar vid denna tiden, trodde inte det blev nån bebis i år vilket jag tycker är skönt

• Virriga V

skorpan...Klart vi ska "klara det" men på nyårsdagen ska jag börja promenera och "vagga" så bebisen sjunker neråt och trycker på. Inbillar mig att det ska fungera, vill ju att det kör igång själv så fort så möjligt

• Virriga V

lite gnäll...

Tycker det är värdelöst att inte sova Varit vaken det mesta av natten känns det som, mest legat och funderat. Fick rejält ont i början av natten men jag stod mycket vid spisen igårkväll.
    Någon som har tips på mat som är bra att frysa in? Har biffar och lite gryta.

• Virriga V

skorpan...Vilken lyx att kunna tända och läsa. Vi har sonen i vårt sovrum och jag riskerar inte att väcka honom. Idag är han hos farmor och jag har handlat lite, vilat och nu ska jag packa BB-väskan. Bättre sent än aldrig Det låter som du kommer att få innan mig.

• Virriga V

Skäms för att säga det men jag behövde faktiskt vila och fixa i lugn och ro.
    Har ni packat en eller två väskor?

Svar på tråden Vi som blivit gravida via Öresundskliniken, del 4