• Virriga V

Vi som blivit gravida via Öresundskliniken, del 4

skorpan...Bephanten är det jag tycker är allra bäst för små röda rumpor, till en massa annat också. Inotyol eller Idomin är inte i närheten av denna salva enligt mig.

nevadita....övertid går att jämföra med ruvartiden tycker jag, men snart har du din krumelura i famnen

Nu är denna i favoriter!!!

• Virriga V

*pust*
    sonen sover, diskat och röjt alla leksaker.

litet moln...jag är i v. 34+4 (35) så det är inte långt kvar.

nevadita...jag gick över 11 dagar så jag vet exakt hur det känns! Kul med ammningskudde!!

I helgen ska jag hålla allt flytande, maken är borta 3 dagar. Minisim imorgon och sen ska vi bort imorgon kväll. Det hade varit kul att få upp julgardinerna men jag gör det INTE ikväll, stryka tvätt tänker jag inte heller göra, har tvättat idag. Där blev renbäddat och all tvätt som inte ska strykas ligger på sin plats.

• Virriga V

litet moln...han föstår det inte även om vi pratar mycket om det och han är faschinerad av magen.

nevadita...vad tycker din mamma om att fylla år så? undrar om den lill* kommer innan.

skorpan...jag har "träningsvärk" i ljumskarna

• Virriga V

litet moln...Det låter som en typisk karlreplik Gick kalaset bra?

Här är det fint, sonen och jag har tagit dagen som den kommer, fick besök av svärfar/farfar.
    Jag har nedräkningar till lite allt möjligt nu.
    Inatt kommer maken hem
    7 arbetsdagar kvar på jobbet
    om ca. 1 månad är jag 2-barnsmamma:-0

• Virriga V

frugg....Kan bara hålla med de övriga och de har beskrivit det så bra Så här i efterhand inser jag att jag har bra statistik, gravid 3 ggr av 5 möjliga, 1 barn och gravid i v.36.
    Fast när man är inne i den TUFFA karusellen som det är så vill man lyckas direkt och nederlagen är hårda men det är värt precis ALLT!!!

• Virriga V

isa....härligt!! Vi har inga pojknamn så måtte det bli en tös, annars kommer den bli namnlös.

nevadita...Kram på dig

skorpan...Kram på dig med Jag minns hur knäckt du var så jag vågade aldrig berätta att jag tjuvtestat positivt..

Min karl är hemma och klagar över mitt humör (förstår jag inte alls )

• Virriga V

nevadita...Tänk, kanske har du krumelura hos dig nu

Jag fixade bara att jobba tre timmar igår och eftersom det kändes tveksamt till att jag skulle klara det idag så valde jag att bli hemma. Lämnade sonen och när jag vinkade så missade jag cyklarna och ramlar över dem, stort svidande skrapmärke fick jag på knät.

• Virriga V

nevadita...Ja, pladask på asfalten, hade tagit beslutet att vara hemma redan innan så eftersom knäet svider som attans så känns det mer motiverat. Jag blev suveränt bemött vid mitt akutsnitt så det kändes bra för min del. Sen att hjärnan inte hängde med är ju en annan sak.

Du får gärna gnälla för mig!

Litet moln...Borde inte bm från förlossningen höra av sig? Bra att kurator blir inkopplad.

Svar på tråden Vi som blivit gravida via Öresundskliniken, del 4