• nevadita

Vi som blivit gravida via Öresundskliniken, del 4

NizzY skrev 2010-07-22 16:51:13 följande:
    så håll nu tummarna för oss att vi få en annan tanta som håller i Ul denne gången
    håller tummen
    ..?:*¨¨*:?...Krumelura...?:*¨¨*:?..
  • nevadita
    Zygo skrev 2010-09-01 06:52:30 följande:
    Var på rul igår, allt såg fint ut, hon kunde inte se hjärtat ordentligt bara, så jag ska göra ett extra om tre veckor, med bara koll av hjärtat då. Och det är en liten flicka därinne.
    grattis till din lilla dotter
  • nevadita
    JustJack skrev 2010-09-01 20:19:11 följande:
    Nåt som däremot är härligt är att jag känner av de små oftare och tydligare än tidigare. Tom tvillingen på hö sida som jag annars inte kännt så mycket av. Skrattande 
    härligt

...ni får skirva oftare tjejer, är ju så nyfiken på hur det går för er

Kram, må GOTT!!!
  • nevadita

Längtan: grattis

• nevadita
    Längtan1984 skrev 2010-09-06 13:02:59 följande:
    Tack så mycket! Har inte riktigt fattat det än...
    nä det tar tid
  • nevadita
    Zygo skrev 2010-09-06 19:06:34 följande:
    Jag fattar det knappt heller och jag gick in i vecka 20 idag. Sambon tog en bild på mig igår och när jag såg den, så hajade jag till, oj, det syns ju att jag är gravid! Gravid, jag?  Känns så ofattbart. Underbart
    Hjärta

...Lillan här är snart nio månader gammal och jag fattar fortfarande inte att jag är mamma...
  • nevadita
    Zygo skrev 2010-09-06 21:08:12 följande:
    Haha, skönt att höra, då är det inte bara jag som inte fattar det riktigt Hjärta
    nej det är otroligt svårt att ta in...

jag blev ju arg under förlossningen o tyckte att de inte visste att det säkert skulle komma ett barn
  • nevadita
    Kristi02 skrev 2010-09-10 20:35:25 följande:
    Hej allihopa!

Har suttit och last igenom lite, har inte varit inne har pa 2 manader tror jag sa jag har lite att ta igen kanns det som..

Hoppas allt ar bra med er! Jag ar nu i ca vecka 26 (kanns helt ofattbart..), det syns ganska mkt nu att jag ar gravid tycker jag.

Jag har inte berattat pa jobbet forran for nagra veckor sedan nar jag kom tillbaka fran semestern (de flesta andra hade tidig semester sa vi sags inte pa 2 manader nastan). Vilka positiva reaktioner jag fatt efter jag berattat och sa mkt uppmarksamhet! Har varit roligt och inget jag hade forvantat mig. Manga som jag inte ens jobbar nara kommer fram och pratar och gratulerar mig.  

Hur har ni andra det? Hur mar ni? Vilka reaktioner har ni fatt? 

Ha en jattebra helg allihopa! Sjalv ar jag dodstrott och forkyld och tycker det vore underbart att ga och lagga mig nu...  
    vad härligt med så fin respons på jobbet
    Krya på dig...
  • nevadita
    Bellman01 skrev 2010-10-02 14:42:50 följande:
    Jippi jag har plussat!!! Vilken vecka är man i när man gör första gravtesten efter ET??
    Hoppas att jag får stanna här....
    Ruvar på 2 så vet ej om det blir en eller två...
    åh vad roligt , och spännande såklart GRATTIS!!!!
    räkna äggplockdagen som ägglossningsdagen och använd graviditetsuträknare tex här på Familjeliv.
    Så får du rätt bra koll

Har för mig att det var så man gjorde, men när du har varit på ÖK för VUL så får du datum av dem.

Kram till alla gravida
  • nevadita
    Mammiztill2 skrev 2010-10-09 18:25:30 följande:
    Förlåt alla för jag skriver här, men kanske gör er sällskap inom de närmsta dagarna ZYGO , får svara dig här då jag inte kommer in på din sida, och vill inte skriva i den andra. Ja visst ser de bättre ut med testen denna gången när kan man lita på resultatet? Med att vara införstådd med med mf. Jag tog på Et dagen en halv spruta. Är idag på rd 9. En hel spruta säger man att effekten kan sitta i upp till tio dagar. Och så testet såg ut på rd 7 och idag rd 9 så är det skillnad.
    håller tummar!!!
Svar på tråden Vi som blivit gravida via Öresundskliniken, del 4