• Svar på tråden Me&I bildtråd
  • lillronya

Dagens kombos.
    Brun medaljongtunika från me&i och mololeggings
    gamlabilartröja och lindexjeans

Här ser man bättre hur klänningen sitter.
    86/92 till 92,5 cm Anjelin

Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • mysungarna

Så här ska man ju börja morgonen *hihi*

Lillebror i 86/92 , jeans är lååånga men funkar bra med uppvik. Känns som om dom är stora i stl . Stora syster har 98/104

Här i samma stl, leggingsen är storasyster matchning mamma vill helst ha bruna till {#lang_emotions_laughing} Röda knickers funkar väl sådär snyggare med dom svarta tycker jag . Som ni ser älskar lillebror ALLT med bilar på {#lang_emotions_dreamer}

98/104 här med jeansen är långa här med men funkar också med uppvik {#lang_emotions_laughing}

Och 98/104 här med...dock så stannar inte baströjan för den är super stooor {#lang_emotions_undecided}

Och en närbild på knickers i 98/104 jag tycker dom sitter ganska tight men en stl större blir nog för långa ,tyvärr.

Mamma får vänta med att vara modell till pappa kommer hem {#lang_emotions_dreamer}

• mysungarna

Ojsan glömde ju en ....stl 98/104 här med. Funderar om jag ska gå upp en stl i krontunikan för den kändes tight.

• 78Misan

Lite OT men ändå inte. en från början vit frotté tunika har färgat ett par av årets vita knickers samtidigt hade dock velat ha den ljusare.

Längtar efter sommar
  • Lycka 1

Novali är 95cm lång och väger 15,5kg.

Här med krontunika i 110/116 och frottébyxor 98/104.
    Hon böjer sig lite framåt så tunikan ser längre ut än vad den är.

Medaljongklänning och strumpbyxor i 98/104.
    Hon har klätt på sig själv så strumpbyxorna är lite vridna.

Många fler bilder finns i min blogg!

• silentkebab

Hämtat hem Geischa Frottétunikan och Omlottkoftan idag.

Här är koftan tillsammans med Kurbitstunikan. Jag tog stl M i koftan, vet dock inte om den egentligen ska sitta mer tajt? Orkar nog inte byta så det får nog vara så...men vad tycker ni? Är den för lite stor i sidorna?

Och så Geischa, även den här i M. Håller inte med om att den är stor över bysten som någon tyckte. Den sitter jättetajt över min blygsamma B-kupa{#lang_emotions_smile}
    Faktum är att tunikan ÄR väldigt tajt och smal överlag enligt mig. Jag hade nog t.om kunnat ha en L med tanke på magen...

Ursäkta den dåliga hållningen{#lang_emotions_wink}

Otroligt sköna plagg båda två! Geischa-tunikan är min absoluta favorit! Den kommer användas flitigt till svarta tights eller knickers...

• Guld gossarnas Super Mamma

Ludvig 2år ca 86cm och 11kg i 86/92:

www.familjeliv.se/hem/guld_gossarnas_super_mamma/gallery/phpnfkhj9_thumb.jpg

www.familjeliv.se/hem/guld_gossarnas_super_mamma/gallery/phpsxyjsa_thumb.jpg

Lukas snart 4år 108cm och 17kg i 110/116:

www.familjeliv.se/hem/guld_gossarnas_super_mamma/gallery/phpq0l4v7_thumb.jpg

www.familjeliv.se/hem/guld_gossarnas_super_mamma/gallery/php38fiu9_thumb.jpg

HAR VÄRLDENS VACKRASTE BARN!
Svar på tråden Me&I bildtråd