Inlägg från: mysungarna |Visa alla inlägg
  • mysungarna

Me&I bildtråd

Så här ska man ju börja morgonen *hihi*

Lillebror i 86/92 , jeans är lååånga men funkar bra med uppvik. Känns som om dom är stora i stl . Stora syster har 98/104

Här i samma stl, leggingsen är storasyster matchning mamma vill helst ha bruna till {#lang_emotions_laughing} Röda knickers funkar väl sådär snyggare med dom svarta tycker jag . Som ni ser älskar lillebror ALLT med bilar på {#lang_emotions_dreamer}

98/104 här med jeansen är långa här med men funkar också med uppvik {#lang_emotions_laughing}

Och 98/104 här med...dock så stannar inte baströjan för den är super stooor {#lang_emotions_undecided}

Och en närbild på knickers i 98/104 jag tycker dom sitter ganska tight men en stl större blir nog för långa ,tyvärr.

Mamma får vänta med att vara modell till pappa kommer hem {#lang_emotions_dreamer}

• mysungarna

Ojsan glömde ju en ....stl 98/104 här med. Funderar om jag ska gå upp en stl i krontunikan för den kändes tight.

• mysungarna

lillebror i nya jeansen & biltröjan 86/92 jeansen är lite långa men sitter perfekt på bredden.

stora syster i nya jeans & bilkläning.
Svar på tråden Me&I bildtråd