• mellieB

unga mammor göteborg fortsättningstråd!!!

ja de borde jag hinna=),, Kan förvarna er lite att min lille son är lite kinkig för tillfället sover dåligt på dagarna osv men kan ju hoppas han lägger till sitt glada humör på tisdag då=).. Bor ju nära så får ta en runda i vagnen innan så han e pigg och glad=)

• mellieB

Vi ska också ha barnvälsignelse istället för dop,, hemma hos min mamma=),, Är lite sent ute men eftersom Mio hade massa problem i början så har vi liksom skjutit på de hela tiden,, men bättre sent än aldrig=)

• mellieB
    FrökenDecibel skrev 2010-01-17 21:45:53 följande:
    Hej allihop! Ja jälvklart 12-13 passar kanon bra! Kom när ni kommer :) ni kan ju alltid ringa om ni inte hittar. Och camilla jag möter upp dig på marklandsgatan! MellieB : Ja det är riktigt fina hus och jag trivs jätte bra. Inga som helst problem om lillkillen skulle vara på sämre humör heller, han är lika välkommen med mamma ändå :) Hittar du till högsbog 21? Jag kan skicka dig mitt nummer så kan du ringa eller sms så möts vi upp någonstans bara. För de som hittar utan problem så har vi porttelefon och det är bara att leta upp Josefin + Oskar och ringa på :) Viicii: vad roligt att ni ska döpa Caylie och också "på hemmaplan" :) Grattis till er (eller vad tusan nu man säger heehe..) Du vet att ni också är lika mycket välkomna! på tal om dop där så har jag och oskar diskuterat det och vi kör sen också på ngn typ av namngivningstjohejsan. Varken jag eller pappan är kristna heller så det blir enklare så :) sååå.. nu har jag i stort sett snart skrivit världens längsta inlägg :P
    körde utanför er nu för att titta så jag verkligen hitta=) bor ganska nära faktikst brukar gå till axel dhalströms torg ibland o de tar bara 10-15min=),, så om ingen bebis ploppar ut i natt hos dig så kommer vi imon=)
  • mellieB

oj de blir nog lite sent för mig ska vara på föräldrar gruppen kl 17 och har ingen bil för min sambo jobbar kväll denna veckan=(,, Men de kommer väl fler ggr vi bor ju ganska nära varandra=),,

• mellieB
    FrökenDecibel skrev 2010-01-18 18:45:23 följande:
    Dyker inget upp så passar torsdag alldeles kanon det med!
    ja men då säger vi torsdag då om ingen bebis tittat ut=),, kan ju skriva på onsdag om tid och plats=) 
  • mellieB

Halloj,, va ute och gick med Josefin idag mkt trevligt får bli fler ggr=).. Nu ser jag fram emot att träffa er andra också=)

• mellieB

haha stackare,, aa ja kan säga att ja har lite träningsverk från igår haha de känns verkligen att man e otränad måste börja träna snart asså=)

Du kommer säkert föda snart inom 3v i alla fall=)
  • mellieB

Här e de kanon=) Precis hemkommen från frissan gott och komma iväg lite och bli ompysslad=)

Mio har börjat bli lättare att somna nu på dagarna då vi införde en och samma rutin innan sova dags=) innan tog de ca 1tim att somna han och de va massa skrik,, nu tar de ca 10-20min bara=).. men han sover bara 30min fortfarande =(=(,,
  • mellieB

haha jag hade också grym sug på jordgubbs milkshake när jag var gravid haha=)

De kommer nog snart ska du se när du minst anar det=)
Svar på tråden unga mammor göteborg fortsättningstråd!!!