• C4m1ll4

unga mammor göteborg fortsättningstråd!!!

iAnnaMaria skrev 2010-01-25 16:03:41 följande:
    Hej hej-... Hur är det med alla?
    med oss är det bra. var inne i stan med min bror idag. och rasmus var så duktig och sov så gott i vagnen hela dagen!
  • C4m1ll4
    AdriansMorsa skrev 2010-01-28 17:10:29 följande:
    visste inte äns att det fanns än catrin i tråden.. :Pmen vilka är på att träffas på frölunda torg?kan ni måndag kl 12? :)
    jag kan på måndag!
  • C4m1ll4
    Vici och Caylie
    Malin och Adrian
    camilla och ramus
  • C4m1ll4
    AdriansMorsa skrev 2010-02-05 09:47:22 följande:
    Ja de hade varit roligt att bada nästa vecka! om inte hostan har försvunnit tills dess får vi ändå ta o ses! Frölunda torg var ju ganska bra tycker jag. :)  hellre det än stan!
    tycker jag med! vart ska vi bada nånstans då?
  • C4m1ll4
    Viicii skrev 2010-02-05 12:20:58 följande:
    Jag håller med! Bada eller frölunda torg. Ska vi bada så var väl Åby bra? Tror Malin sa det.. Det spelar ingen roll för mig. Vi ska på babysim imorgon men badar gärna med er med i veckan!
    okej, åby låter bra. lätt för oss med bussen
  • C4m1ll4

var hos doktorn igår angående mitt ytliga blodkärl som blivit megastort.
    ska tabort det på onsdag, så kan/ska jag nog inte bada i bassäng efter det.
    Får hänga på nån annan gång istället!

• C4m1ll4
    AdriansMorsa skrev 2010-02-06 23:44:34 följande:
    men då kan vi ju ta o bada på måndag eller tisdag istället? :)varmvattenbassängens öppettider på mån o tis är 12-13.30. jag har aldrig varit där utöver babysimmet, så jag vet inte hur det är när man bara åker dit o badar när det är öppet för alla.. ifall det är mycket folk o så.
    jag badar gärna på tisdag
  • C4m1ll4
    AdriansMorsa skrev 2010-02-08 12:08:54 följande:
    Åby fritidscentrum heter hållplatsen. buss 753 går dit :) blir det jobbigt ifrån dig Vici eller finns det någon bra buss som tar dig till 753:an? det finns en buss som ankommer 11.49, så vi kan ju kanske ses utanför då? typ 11.50 tiden? :)
    funkar super för mig! tänker bara praktiskt, vad är lättast att ha rasmus i, bilstol eller?? tänkte hur man duschar efteråt å så?
  • C4m1ll4
    AdriansMorsa skrev 2010-02-08 16:39:35 följande:
    ja precis! de sitter i bilstol när de är så små. :)
    gött! då blir det stor packning imån då hehe
    glöm inte brallorna till rasmus då ses imorgon!
  • C4m1ll4

och josefin har fått en liten elliot! 3710 gram och 51 cm lång! 23 timmar från vattnet gick tills han kom ut

• C4m1ll4

jag trodde också att det skulle bli en tjej =) men ack nej!
    synd att du inte åkte med och badade viicii, det var jätte mysigt!

• C4m1ll4
    AdriansMorsa skrev 2010-02-11 18:49:59 följande:
    någon som har lust att hitta på nått nästa vecka?hemma hos någon eller Ikea här i Kållered (billigt ställe att fika på + att de har gjort iordning en babyavdelning i cafét) eller kanske på frölunda torg igen? bara ett par förslag :)
    jag borde kunna nästa vecka. tisdag och fredag har jag inget planerat
  • C4m1ll4
    AdriansMorsa skrev 2010-02-13 17:52:19 följande:
    kan alla fika på tisdag tro? :) ska vi prova Ikea den här gången? ifall man har Ikea family kort kan man få en stor kaffe latte för endast 12.50 den här månaden! det är billigt! :P sen finns det en liten lekhörna och ett par amningsfåtöljer så det är väldigt bebisvänligt! :) ifall alla kan, blir tisdag kl 12 bra? :)
    funkar för oss
  • C4m1ll4

nu har rasmus blivit förkyld, kom i natt, får se hur han mår annars kommer vi inte på tisdag... =/

• C4m1ll4
    AdriansMorsa skrev 2010-02-14 17:30:34 följande:
    ok, kan ju se hur det ser ut imorn då. hoppas det försvinner över natten! :)
    hoppas jag med! hade en himla jobbig natt! han vaknade vid 23 och var jätte kinkig, och ville/kunde inte somna om så jag gick ut och promenerade med honom i vagnen tills klockan var typ halv 1, så man är lite mör idag!
  • C4m1ll4
    AdriansMorsa skrev 2010-02-14 22:04:57 följande:
    usch då! man tycker ju så synd om dom när det blir så.. men samtidigt så är man så trött själv. men vad gör man inte för sin son? :)
    blir så frustrerad när man gör allt och inget funkar! och han är så snorig! så han kan inte ligga ner, så hur jag ska få han att sova vet jag inte! får väl ge mig ut å gå när  det är dags.
    och vi kommer inte imorgon. onödigt att släpa ut honom när varken han eller jag får sovit speciellt mycket!
  • C4m1ll4

det är väl dags att göra ny tråd snart? nån som känner sig manad?

Svar på tråden unga mammor göteborg fortsättningstråd!!!