• C4m1ll4

unga mammor göteborg fortsättningstråd!!!

Usch det värsta som kan hända höll på att hända i fredagskväll! gick över ett övergångställe och stannade i mitten, saktade in för en taxi bil som också saktade in. precis när vi (jag, anders och rasmus i barnvagn) börjar gå så gasar han i taxin och bara susar förbi oss, bara nån decimeter framför vagnen!!!
    han såg oss eftersom han saktade in, plus att jag hade reflex och vagnen hade reflex!

jag blev själv påkörd för 2 år sen, så jag vet hur jävla ont det gör att slå i asfalt! har haft en enda bild framför ögonen sen dess, hur rasmus flyger ur vagnen och smäller i asfalten.
    har inte kunnat sova ordentligt för jag drömmer bara mardrömmar.
    och jag som nästan kommit över min egna olycka, ska ringa till taxi bolaget imorgon och anmäla händelsen. som tur är så såg en annan förare vad som hände och tog taxi nummret så dom kan kolla upp vem det är!

ps, jag kan nog inte på tisdag får se hur det ser ut med pengar efter hyran har dragits imån.

• C4m1ll4

ja, det har inte kunnat vara med på ett tag nu! så synd att man ska vara beroende av pengar för att kunna göra det enklaste av saker!
    liseberg är inga problem, har ett lisebergs kort.
    det är att komma in till stan som är problemet!

• C4m1ll4
    livetlilla skrev 2009-11-29 09:21:35 följande:
    Träff på Liseberg onsdag 2 december kl 15, utanför stora ingången:
    lillalivetudda3
    FrökenDecibel
    Viiciii
    AnnaMaria
    AdriansMorsa
    c4m1ll4
    jag kommer ändå =) fick in en liten extra slant till buss kort
  • C4m1ll4

jag är också fika sugen!

och lille rasmus har hunnit bli 4 månader! har börjat med smakportiner i söndags och han älskar det! har gett potatis och palsternacka pure och det går hur fint som helst!

• C4m1ll4
    FrökenDecibel skrev 2009-12-31 15:54:49 följande:
    Ja vad roligt! Alla är jätte välkomna hos oss också. Vi ska bara bo in oss lite mer i din nya lägenheten i Högsbo först och ja kanske få ut den lill* också. Nu är det bannemej slutspurten!  jag kommer gärna på lördag Malin. Vilken tid passar er? jag har till å med fått sambon att köra mig å jag slipper åka tåg.  Camilla om du och Rasmus också ska med, vill du kanske åka med oss?? Vi har plats för vagn i bilen! Resterande härliga mammor! En fika på stan alldeles alldeles snart tycker jag! Länge sen man såg er! Ska vi slå slag i saken och sätta ett datum snart plus plats?? Dessutom! Gott nytt år allihop! 
    ja det låter kanon!jag åker väldigt gärna med i bil =)
    ska ni komma hit och hämta oss två eller ska vi åka bort till er först?
  • C4m1ll4

hm, från en dag till en annan blev man singelmamma...
    det funkade inte längre, för anders var inte redo för att bli pappa så jag fick göra allting själv. han var ute jämt och gapade på rasmus jämt när han var ledsen.
    men det känns jätte bra  iallfall.

• C4m1ll4
    FrökenDecibel skrev 2010-01-16 16:39:08 följande:
    Det här fixar du galant! Du är en riktig Sugahmamma oavsett karl eller inte!! Du har ju fortfarande kvar mannen i ditt liv, Rasmus ;) Skönt iallafall att det känns bra!  Fika snart tycker jag!  Stora kramar till er båda!!
    tack! jag fikar aboslut snart! kan komma hem till er nån dag om du orkar med besök nu, verkar ju vara ganska nära nu för bebisen!
  • C4m1ll4
    FrökenDecibel skrev 2010-01-16 18:21:06 följande:
    Ja du är jätte välkommen med den lille när som! Är inte hemma nu i dagarna men tisdag om det inte dyker upp något? :)
    ja det funkar nog här med =) var bor ni? du kan ju inboxa om du inte vill lägga upp adressen här.
  • C4m1ll4
    FrökenDecibel skrev 2010-01-16 22:54:14 följande:
    Vi bor i högsbo.. marklandsgatan är närmaste hållplats! Hit går nästan allt hehe :) Klart ni ska komma! Jag kommer bli galen här hemma annars =)
    okej, dit har jag koll iaf!
    ses på tisdag då!
  • C4m1ll4
    AdriansMorsa skrev 2010-01-21 15:54:30 följande:
    tack för senast! :) alltid kul att träffas! vi får ses snart igen! :)
    tack själv, idag har vi varit på 1 års kalas. helt hysteriskt! haha men det var kul.
    har köpt en ny vagn häromdan, en brio sing. med turkos sits. skit snygg I love it!
    skönt med en lättare vagn!
Svar på tråden unga mammor göteborg fortsättningstråd!!!