unga mammor göteborg fortsättningstråd!!!
ser ut att bli fint väder, men väldigt kallt! bra jul-på-liseberg-väder :D
jo, det var mysigt. men det var bara lillalivet, camilla och jag som kom.
vi väntade på udda3, men hon dök aldrig upp..?
men det var mysigt som sagt. massa ljus och fake-snö :)
verkar vara lite ont om förslag :P
försöker tänka ut något kostnadsfritt, men allt kostar ju tyvärr pengar :( och pengar har man inte gott om vid den här tiden.
men gud va roligt att du börjat med smakportioner! :D att han har blivit så stor!
Men kom hit på fika igen vettja! :D Ni kan komma redan nu till helgen ifall ni inte har något annat för er? Kul att se hur stor Rasmus har blivit! Och kul att se hur stor du har blivit Josefin! :P hehe ;)
Jamen lördag går bra för oss. Kan du då också Camilla? :) Och om någon mer är sugen så är ni såklart också välkomna!
Jag vet så synd att du är allergisk.. Men förra gången fikade vi hos Camilla, de har inte katt..men både jag och Josefin har katter.. Vi kanske kan fika hos dig någongång? Skulle inte det vara den lättaste lösningen för dig? :)
va roligt att ni kan komma! och va gött att ni kan köra hit nu :)
josefin, om din sambo inte har något annat för sig så kan han ju också komma upp! :)
med risk för att låta snål, men kan vi inte göra så att det är ett knytis-fika? alla kan ju ta med sig nått litet, behöver inte vara något stort, men bara så att man har ett par olika saker att käka på liksom. :P
dricka behöver ni inte tänka på! vi har gott om kaffe och vi fick dessutom en sodstream i julklapp! ;) så nu dricker vi till o med cola till frukost.. haha.
hmm.. tid.. passar 13 bra för er? :)
ok, va bra då ses vi imorn! :D
jo han alltid varit sån, mer eller mindre. japp, jag ammar.
ja det är jättekul att han börjat krypa. han jagar katterna (till deras stora skräck, haha) och så blir han sur när det springer iväg ifrån honom. ^^
så vad tycker du har varit jobbigast med att bli mamma? och roligast? :)