Inlägg från: Schnooglewookiemush |Visa alla inlägg
  • Schnooglewookiemush

Lolilla lolilla, var är du?

Mariohn skrev 2009-12-22 20:11:55 följande:
    Förlåt men var fan är ditt barn?? kan du röra dig på egen hand ?? Hur vågar du?
    Han sover ju. Men jag har minsann flyttat in datorn in tills hans rum, sitter faktiskt i hans spjälsäng just nu medan jag skriver. Vill ju inte riskera att han vaknar och jag inte är där.
  • Schnooglewookiemush
    Gaby 01 skrev 2009-12-22 20:24:13 följande:
    Hörni alla fröknar (tycker det täcker in det mesta!) Kan ni förklara det här med Snobben för mig, jag fattar nämligen ingenting. Ska det vara en rolig tecknad serie? Eller utbildande? Jag har försökt plåga mig igenom ett avsnitt på tv idag men sitter där sedan med en fadd smak i munnen. Känns som om jag missat poängen eller är det världens mest överskattade seriefigur?
    Tittade mycket på Snobben när jag var liten. Lärde mig att det är roligt att fånga snöflingor med tungan.
  • Schnooglewookiemush
    AtroCious skrev 2009-12-22 20:25:01 följande:
    Tittade mycket på Snobben när jag var liten. Lärde mig att det är roligt att fånga snöflingor med tungan.
    Hahahaha, vadå VAR liten? Du är ju fortfarande liten haaa haaa haaa.

Så, nu behöver inte ni säga det.
  • Schnooglewookiemush
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2009-12-22 20:29:59 följande:
    Är ju så mycket lättare än att sparka på dom som står eller går.
    Jag är allvarlig. {#lang_emotions_undecided}
  • Schnooglewookiemush
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2009-12-22 20:34:59 följande:
    Vad är det du menar då?
    Alltid på familjeliv så sker samma sak. Om t.ex. en trådstartare har gjort något dumt eller gjort något misstag, så börjar en person hacka på hen. Sen så kommer resten och börjar med samma sak. Alla skiter fullständigt i själva ämnet och tråden, folk blir ju helt galna när de ser chansen att hacka på någon! Folk njuter av att trycka ner andra i skiten, att få dem att må dåligt. Empatin försvinner ju helt plötsligt, alla vill bara såra, såra, såra.
  • Schnooglewookiemush
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2009-12-22 20:39:22 följande:
    Jepp så är det. Människor är sviniga flockdjur och på nätet är det väldigt tryggt att bakom skärmen svina på.
    Men det är ju så frustrerande ibland. Det är fan deprimerande till och med, att folk beter sig på det viset. Att folk är så elaka.
  • Schnooglewookiemush
    Pix Ladin skrev 2009-12-22 22:14:04 följande:
    De borde väl komma tillbaka? Eller är det något slags ghetto-dagis?
    Skulle inte bli förvånad om de inte kommer tillrätta, har hunnit köpa två polokragar som också försvunnit. Snofsigaste dagiset i stan är det dock (förutom alla prettofriskoledagisgrejsimojser), så jag kan inte skylla på ghetto.
  • Schnooglewookiemush
    Gaby 01 skrev 2009-12-22 22:14:47 följande:
    Min övernaturliga sida säger att de kommer tillbaka! Var bor ni alla förresten?
    Härnösand.
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?