Inlägg från: Schnooglewookiemush |Visa alla inlägg
  • Schnooglewookiemush

Lolilla lolilla, var är du?

psychocandy skrev 2009-12-23 00:12:12 följande:
    Nej för guds skull, sen när du börjar samla på dig vänner så se till att de är såna som inte surar ihop totalt om du inte hör av dig på ett tag, det är ju det jobbigaste som finns. Det fixar sig när du vill och orkar, du är en sån man vill vara vän med.
    Dras nog till personer som behöver mig, såna som blir pissed off om man har ett uppehåll. Tyvärr. Men det får man jobba på.

Tss, jag kanske är världens svin i verkligheten.

Men puss ändå.
  • Schnooglewookiemush
    psychocandy skrev 2009-12-23 00:17:54 följande:
    Jag får komplimanger av Nicket i min gb. Nu är något lurt på gång.
    She's up to something.

Hon kanske vill sno dina julklappar?
  • Schnooglewookiemush
    psychocandy skrev 2009-12-23 01:13:53 följande:
    Jag vill veta en sak! Hurdana är ni i verkligheten? Som personer liksom. Pratar ni högt och mycket/tyst och lite? Gestikulerar? Drar grova skämt? Pryda? Flickiga/pojkflickiga? Klädsel? SÄG.
    Jag är alltid glad, oavsett hur jag mår. Givetvis inte inför min sambo då, men mot personer jag träffar på och så. Alla tycker jag är glad, positiv, busig. Jag svär rätt mycket, inget jag vill direkt men det bara kommer små svordomar när jag pratar. Kanske något dialektalt? Hmm, vanligtvis går jag klädd i mjukisbyxor och så. Det är liksom skönast när man ligger i soffan och bara glor på datorn. Går jag ut och ska träffa folk så blir det ofta tunikor, på grund av magen. Diskuterar ofta, jag är den djupa och smarta som alltid vinner diskussionen. Lite PK, väldigt genustänkande.

Hmm, en genomglad person till ytan som gör andra glada eller får folk att inse hur dumma de är när de t.ex. tror att pojkar blir bögar om de leker städerska.
  • Schnooglewookiemush
    psychocandy skrev 2009-12-23 03:44:58 följande:
    Jag hade en blogg men... eh, jag slutade skriva i den och då slutade folk läsa den. Märkligt nog. Förlåt att jag inte svarar förrän nu, har fjantat runt här med småsysslor för jag kunde inte sova. Men nu ska jag tvinga mig själv!
    Jag vill läsa.
  • Schnooglewookiemush
    AtroCious skrev 2009-12-23 07:20:11 följande:
    Jag är alltid glad, oavsett hur jag mår. Givetvis inte inför min sambo då, men mot personer jag träffar på och så. Alla tycker jag är glad, positiv, busig. Jag svär rätt mycket, inget jag vill direkt men det bara kommer små svordomar när jag pratar. Kanske något dialektalt? Hmm, vanligtvis går jag klädd i mjukisbyxor och så. Det är liksom skönast när man ligger i soffan och bara glor på datorn. Går jag ut och ska träffa folk så blir det ofta tunikor, på grund av magen. Diskuterar ofta, jag är den djupa och smarta som alltid vinner diskussionen. Lite PK, väldigt genustänkande. Hmm, en genomglad person till ytan som gör andra glada eller får folk att inse hur dumma de är när de t.ex. tror att pojkar blir bögar om de leker städerska.
    Öhm:
    Pratar ni högt och mycket/tyst och lite?
    Rätt högt, rätt mycket. Om jag inte är bland en massa folk som jag inte känner alls, då blir jag tyst och nervös. Vet inte vart jag ska titta, känns som om alla tittar på mig och tänker att jag är världens idiot. Är det dock min "hemmaplan" och jag kanske känner någon så kan jag ta väldigt mycket plats.

Gestikulerar?
    Njae.

Drar grova skämt?
    I rätt sällskap så.

Pryda?
    Nja, ibland.

Flickiga/pojkflickiga?
    Är nog rätt flickig.
  • Schnooglewookiemush
    psychocandy skrev 2009-12-23 12:16:37 följande:
    Åh men det är svårt nu när jag har fått min bild lite motsagd. Har föreställt mig att du är lång och väldigt kvinnlig, och har en lite hes röst och ett lågt, sexigt skratt. Långt vågigt hår, välsminkad, glamorös. Ähum, detta är nog mer av en porrfantasi som jag har byggt upp kring de berömda läpparna
    Haha, ungefär samma intryck har jag fått.
  • Schnooglewookiemush
    psychocandy skrev 2009-12-23 14:48:00 följande:
    Varför, hjärtat?
    Ingen julstämning alls.
    La mig för att vila strax efter åtta, sov till klockan 12.
    Sambon slutade 12, han skulle posta några brev, hämta sonen och sen komma hem så de skulle baka pepparkakor. De har inte hunnit hem än.
    Tvättmaskinsjäveln funkar inte. Eller den funkar, men gradratten går inte att vrida så man kan inte bestämma grad. Går inte att fixa till heller, har försökt. Bortkastade pengar som fan.
    Det är i princip mörkt här snart, deppigt med mörker. Har inte fått upp någon lampa i vardagsrummet än, så det är kolsvart här.
    Har städat lite dock.
  • Schnooglewookiemush
    AtroCious skrev 2009-12-23 14:51:09 följande:
    Ingen julstämning alls. La mig för att vila strax efter åtta, sov till klockan 12. Sambon slutade 12, han skulle posta några brev, hämta sonen och sen komma hem så de skulle baka pepparkakor. De har inte hunnit hem än. Tvättmaskinsjäveln funkar inte. Eller den funkar, men gradratten går inte att vrida så man kan inte bestämma grad. Går inte att fixa till heller, har försökt. Bortkastade pengar som fan. Det är i princip mörkt här snart, deppigt med mörker. Har inte fått upp någon lampa i vardagsrummet än, så det är kolsvart här. Har städat lite dock.
    OCH mina datamus håller på att gå sönder. Diskmaskinen diskade inte rent. Hade satt ut en soppåse utanför dörren tills sambon kunde gå iväg med den, men han glömde det i morse. Nu har fåglar varit där och tagit sönder den, ligger potatisar utanför dörren.
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?