Inlägg från: Schnooglewookiemush |Visa alla inlägg
  • Schnooglewookiemush

Lolilla lolilla, var är du?

Haha.

"Då ska jag också passa på att vara givmild så här i jultide och ge dig ett litet råd: fortsätt förringa alla problem med ekonomi och mentalhälsa och ge din förenklade syn på hur man kommer tillrätta med komplexa problem och lämpligheten med att skaffa barn när man tampas med dem. Det gör nämligen att det blir än mer tydligt att du och TS står på samma naiva nivå, fast hennes ursäkt är att hon är bara 17 år och inte förväntas ha en vuxens kunskap och perpektiv. Vad din ursäkt är vete fan men du gör iaf ett fantastiskt jobb i tråden med att övertyga att man inte ska lyssna på dig. Go girl!"

Härligt att någon rev i åt bimbon.

• Schnooglewookiemush
    Jazza skrev 2009-12-22 15:01:02 följande:
    Konjak är najs.... Jaha, tindra med ögonen, ungjävlar, det är jul!
    Tycker min pappa om det?
  • Schnooglewookiemush
    Jazza skrev 2009-12-22 15:05:25 följande:
    Allt är relativt, min sköna.... gå in på systemet, nämn din budget och be att de hjälper dig. De är asproffsiga, oftast. Eller, så köper du en korg, med tre halvflarror (en portvin, en vitvin och en rödvin) och så lägger du i ostar till port, oliver till vita vinet och choklad till röda vinet. Garanterat ngt som passar och har du tur blir du bjuden på´t.
    Får ju inte gå in för sambon.
  • Schnooglewookiemush
    Jazza skrev 2009-12-22 15:08:56 följande:
    Nu har jag missat nåt.... har du legat med ngn på systemet?
    Nejmen...
    Jag är för ung för att köpa själv. Jag måste alltså ha sambon till att köpa ut. Följer jag då med in så är risken stor att han inte får köpa, eftersom han har en person med sig som är under 20. Så ser det ut i den här staden.
    Medtrafikanter måste visa leg.
  • Schnooglewookiemush
    psychocandy skrev 2009-12-22 15:26:51 följande:
    Haha, jag fick din favorit att nominera sig AtroCious.
    Du är så duktig! {#lang_emotions_heart}
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?