Länkade i hennes gb, får väl se om hon nappar. Mariohn är du med i impopularitetstävlingen?
Du är snäll du.
"Det är bara att käka piller. Så länge man inte är manodepressiv. Då kanske man behöver hjälp. Annars är det bara att ta lite medicin. Det handlar om serotonin."
Hahaha, det är ju revolutionerande! Alla psykologutbildningar kan stänga genast!
OCH man får inte säga något negativt om att vara en ung mamma om man själv är det. Då måste man backa upp alla unga föräldrar och manipulera tonåringar till att skaffa barn tidigt, för annars får man inte uttala sig.
Gode gud. Du är i princip den enda unga mamman jag har sett här som jag tror är intelligent nog att knyta sina egna skosnören.
Det finns flera. Grejen är ju bara den att man inte tror att någon är så pass ung och förälder när man uttalar sig "bra". Man tänker inte direkt "ung mamma" om någon som säger något vettigt.
Motiveringen var något i stil med att jag "tyckte så konstig i en egenskapad tråd just nu", av en person jag bråkade med i ung förälder-tråden.
Finns alltid blåsta gravida tonåringar som inte fattar lite sarkasm som blir skvatt galen när de ser något negativt om unga föräldrar. Solklara hatröster där.