Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

Lolilla lolilla, var är du?

2timearound skrev 2010-02-09 17:49:31 följande:
    *rädd* *ringer  soc* *ringer brandkår och polis* *lugnar ner mig* Har du en till mig med?
    EHEHEHE jag har hur många som helst. Min man är tjeck OCH nykterist
  • Mariohn
    Floriano Lutrell skrev 2010-02-09 17:57:07 följande:
    Nej, de är fan helt hopplösa. Jag bad dem hålla käften när jag gick ut och handla. Var det någon som lyssnade?
    Ja lyssnade!
  • Mariohn
    Floriano Lutrell skrev 2010-02-09 18:12:01 följande:
    Nej jag köpte chips och dip och godis. Nu ska jag frossa och se på Jerry Springer. Varsågod, håna mig. Du kan tex kalla mig WT och säga att jag kommer att bli fet.
    Hahaha men allvarligt. Jerry Springer...
  • Mariohn
    Floriano Lutrell skrev 2010-02-09 18:24:07 följande:
    Jag vet. Kan inte låta bli fastän jag borde. Ungefär som med rökningen
    Mördare
  • Mariohn
    lokisse skrev 2010-02-09 18:47:55 följande:
    varför inte bara kjöra pa mattias hora direkt???
    du har en poäng. Han brukar vissla och städa när han fått tjänsten utförd!
  • Mariohn
    lokisse skrev 2010-02-09 19:10:01 följande:
    jag är sa glad när min man inte vislar... han är nog värdens sämsta visslare... och städar gjör han enda
    Jag står ut! Det är ett kärleksbevis. han får vissla om han städar. Det är fint av mig!
  • Mariohn
    lokisse skrev 2010-02-09 19:52:24 följande:
    du är en god kvinna
    Man måste kompromissa! Jag får sjunga när jag diskar. 
  • Mariohn

Förlåt men jag blir fullkomligt vansinnig. Ska soc verkligen betala dvd-spelare, dyra köksmöbler, Tv-bänk, Tv osv? Jag förstår verkligen inte. Är jag dum nu? Ni får säga om jag är dum. 

• Mariohn
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-09 21:26:16 följande:
    titta vad jag hittade! man.dinmus.com/
    Jag brukar fundera över om jag inte borde fötts till man och friat till dig. 
  • Mariohn
    AtroCious skrev 2010-02-09 21:28:43 följande:
    Ja, men det gör de ju inte. Endast i specifika fall kan man få pengar till t.ex. en dvd, men då måste man tydligt visa att man måste ha en. Man får ju inte ens pengar till internet, så varför skulle man få pengar att köpa sådana saker...
    Äh, det är bara en tråd där man diskuterar sådant. Jag blir så lätt skakad Vad glad jag blir att se dig förresten! Jag har tänkt på dig
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?