Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

Lolilla lolilla, var är du?

lokisse skrev 2010-02-05 11:19:15 följande:
    du far lov att halla dig här och skriva mycke i en trad..
    Är det ok då? jag menar...jag vill ju veta vad som händer med min mammaförmåga. Jag ska gå ut med Elin ikväll. Hur ska det gå?  Hon heter Chokladmjölk här på FL och är min bästa kompis. Ni kanske kan göra en bedömning? *rädd*
  • Mariohn

Nu ska vi prata om min katts bajsvanor. Jag har en katt som är utvecklingsstörd. På riktigt slltså. Han ser lite lustig ut och begriper saker lite långsammare än andra. Om han alls begriper dem. När han behöver bajsa tror han att han blir jagad eller att någon petar honom i arslet. Så han flyr runt runt tills han slutligen fattar vad som behöver göras. Veterinären har berättat detta. Jag blir så jävla lack på honom. Nu sprang han i min tekopp. 

• Mariohn
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-05 11:21:29 följande:
    Hoppet är ute för hennes del. Bättre lycka med nästa unge. Åk upp till Skehamn och föd barnet så har det iallafall en chans.
    Naturligtvis åker jag först dit och får bekräftat att min genpool är ok. 
  • Mariohn
    zazzza skrev 2010-02-05 11:29:43 följande:
    de e ju ok om de kan lägga kablarna i lådan, värre me mitt odjur , där hänger skiten kvar röven(pälsen) så man måste städa han!
    IEEEEEEEEEEEW!
  • Mariohn
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-05 11:31:46 följande:
    Detta bekräftar bara varför jag inte vill ha husdjur...
    Jag ville inte heller ha husdjur. Definitivt inte en utvecklingsstörd katt. Eller en frisk. Men det BLEV så. 
  • Mariohn
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-05 11:34:25 följande:
    Det är för att du har dålig karaktär
    Inte bara det. Jag kom just på att sist jag rakade benen var vi på väg till påskmiddag i Malmö. 
  • Mariohn
    lokisse skrev 2010-02-05 11:36:07 följande:
    är inte det typ ursäkten till att man är otrogen... det bara blev sa... min mammas ena kat är inte som andra.. han for ner fran balkongen i en balkonglada som liten och det har han aldrig kommigt över
    Hahaha naw. Men jo. Det är ursäkten till att man är otrogen. I de flesta fall. Min ursäkt skulle nog snarare vara att Mattias inte hade diskat undan, glömt bädda, eller något annat rimligt. 
  • Mariohn
    lokisse skrev 2010-02-05 11:38:05 följande:
    det är nog kjört med dina mamma förmagor om du överhuvudtaget kan tänka dig att lämna bebisen innan den hunnigt fylla 18...
    Du talar som du har förstånd till! Han sitter naturligtvis i en bärsjal de kommande 18 åren. Inte skulle jag väl någonsin riskera att hans pappa som jag älskar och lever med fick tag i honom? Tänk om de skulle...BADA?? Eller något annat pedofiligt. Och hur ska han veta vad han ska göra om han har bajsat? Eller behöver äta? 
  • Mariohn
    lokisse skrev 2010-02-05 11:39:18 följande:
    i bilen da eller???
    I badrummet innan vi åkte! Ordmärkare
  • Mariohn
    lokisse skrev 2010-02-05 11:44:22 följande:
    jag tänkte mäst höra om du hade nagon slug teknik om hur man fixar det i bilen för att man glömde att gjöra det innan man akte....
    Ibland händer det att man upptäcker att man MISSAT ett hårstrå. Om man glor på benen i solen och åker cabbe. Då stannar man på en amck, köper en engångshyvel oich avlägsnar inkräktaren i bilen. Händer det bara mig?
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?