Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

Lolilla lolilla, var är du?

Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-02 16:47:56 följande:

Varför har du så jävla stora bröst?
    För att jag inte ska spilla drinkar på byxorna!
  • Mariohn
    lokisse skrev 2009-12-02 17:40:54 följande:
    vad gjör ni för roliga saker.. jag tror att jag kommer att ga under av leda snart...
    Jag glor på mitt barn och lyssnar på julmusik.
  • Mariohn
    lokisse skrev 2009-12-02 17:44:00 följande:
    mysigt!!! mit barn glor pa i drömarnas trägord och har inget intressa alls av att vara gosig och ligga stilla sa att man kan glo och mysa med julmusik...
    Haha men du kan glo ändå
  • Mariohn
    lokisse skrev 2009-12-02 17:45:00 följande:
    vad heter lille skrotisen??
    Vilgot
  • Mariohn
    lokisse skrev 2009-12-02 17:48:51 följande:
    jag gissar att det inte är han som sover i ditt galleri... även om det ocksa är en sötnos!
    Hahaha det är min feta husse musse!
  • Mariohn

Brukar ni också tvinga era män att bejaka sin kvinnlighet genom att tvinga dem att sätta en balettsko på snoppen och snurra runt på toppen innan ni älskar med varandra?

• Mariohn
    lokisse skrev 2009-12-02 17:52:11 följande:
    nja.... inte altid..... menar du att dom ska sta pa den sa att säga... levitera loki loki no hands...
    Du förstår mig så väl
  • Mariohn

Floriano Lutrell skrev 2009-12-02 17:54:34 följande:

Varje gång faktiskt. Jag menar, jag ska ju också få ha lite roligt. Ibland brukar jag putta på så han får en himla fart på snurren. Då blir det inget sex sen.
    Nej det är så äckligt när de kaskadkräks. men ibland tycker jag synd om honom och sympatikräks. VI brukar kräkas i stämmor. Särskilt nu till jul.
  • Mariohn

Ni borde åka till vellingeblomman om nni vill få julstämning! helt underbart juligt.

Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?