Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

Lolilla lolilla, var är du?

Varför inboxar ingen mig en länk? Mobbing på FL!

• Mariohn

Hon verkar inte frisk någonstans och FL verkar acceptera det. Själv blev jag varnad och avstängd i ett dygn när jag använde ordet "snorungar" för att beskriva bråkiga barn. Ingens specifika barn utan bråkiga barn som grupp.

• Mariohn

mor 73 skrev 2009-12-01 15:40:14 följande:

Men du Mariohn! Du får välja dina WORD lite bättre...*S*
    WORD!!
  • Mariohn
    camillimill skrev 2009-12-01 14:36:11 följande:
    Hade det inte varit för att jag förstår att du är ute efter att provocera, så hade jag gett dig en smäll på käften, alternativt använt dig som ett skräckexempel i min utbildning och hängt ut dig på socialförvaltningens hemsida i hopp om att någon med mer vett (och etikett) förbarmade sig över dina små krakar till förlorade barn. Men nu är det ju inte så. Du är en provokatör av låg rang och hela ditt väsen skriker missanpassad, uttråkad, stackars nyförlöst mamma. Finns det inget annat du kan sysselsätta dig med än att starta krig på familjeliv? Hade det inte varit för att du med stor sannolikhet bor under en grå liten sten i en förort till en håla, så hade du kanske kunnat hoppa på en föräldrarutbildning. Om de inte är selektiva i sitt urval, vill säga. Då hade det varit kört även för dig.

fick jag till svar när jag råkade skriva "varför curla spädbarn"
  • Mariohn
    AtroCious skrev 2009-12-01 17:48:14 följande:
    Är det kvar eller blivit borttaget? Någon borde ju ha anmält det tycker man, innehåller ju verkligen påhopp.
    Det är borttaget Jag skiter fullständigt i vederbörandes åsikt om mig och min personlighet men att kalla mitt nyfödda barn för krake till förlorat barn" äcklar mig bortom sunt förnuft". Eftersom vederbörande sedan fortsätter i samma stil och berättar hur hon skulle handskas med mig i sitt kommande jobb som socionom funderar jag starkt på att gå vidare med en polisanmälan så att hennes uppgifter skickas till utbildningsinstansen som bör få veta vad hon sysslar med på fritiden och vilken människosyn hon besitter.
  • Mariohn

Pix Ladin skrev 2009-12-01 17:53:44 följande:

Ja, det inlägget var riktigt sjukt. Men det var ändå bra att hon skrev det för det sa ganska mycket om henne.
    En hel del...Speciellt eftersom jg lht inte hade tilltalat/citerat/kommenterat henne öht. Att helt rabiat bara attackera ett nyfött barn med okvädesord kräver psykvård. Jag lovar.
  • Mariohn

M C tråden är kvar www.familjeliv.se/Forum-5-154/m49065743.html och jag har roat mig med att anmäla vederbörande. Fungerar det som polisen sade kommer hennes hotelser osv att vidarebefodras till hennes utbildningsplats. Det ser inte bra ut för blivande socionomer att ha en anmälan mot sig pga att de kränker och nedvärderar "nyförlösta missanpassade mammor" och "små krakar till förlorade barn". Det är ingen merit.

• Mariohn

Jag har inga hemligheter :-/ Dels för att jag berättar allt och dels för att jag faktiskt inte sysslar med sånt jävla äckleri som andra på FL verkar syssla med. Äter inte flytningar och kissar inte i folks badkar och så.

• Mariohn

Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-01 22:00:23 följande:

Va? Äter du inte flytningar? Du är ju knasig...
    Då har jag ju inga kvar att lägga i gästernas mat.
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?