Inlägg från: Jazza |Visa alla inlägg
  • Jazza

Lolilla lolilla, var är du?

Pix Ladin skrev 2009-12-07 21:11:53 följande:

Fy fan vad less jag skulle bli om jag vann en jävla skidsemester. Om det är något jag hatar är det snö och skidande. *kräks*
    Åh, jag med... usch...
  • Jazza

Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-07 21:14:58 följande:

Jag tror min kroppstemperatur sjönk till typ 28 grader när jag hinkade i mig den där ena litern milkshake. Mina fingrar är helt styva av köld nu. Ska lägga mig under mitt duntäcke nu och tänka på Darin så kanske jag blir varm igen.Puss gonatt
    Darin?? Jävla peddo! Puss puss
  • Jazza

Pix Ladin skrev 2009-12-07 21:14:23 följande:

Vedervärdigt. Jag har åkt slalomskidor en gång. Jag var gravid, det var kallt, jag var rädd, blöt och förskräckt över hur hysteriskt roligt alla hade. Tills slut struntade jag i alltihop och la mig och läste böcker resterande dagar av veckan.
    Usch... de resor jag varit på har gått åt till att vara sanslöst packad eller ligga bakfull i en pool.... så, kanske ok ändå
  • Jazza

Pix Ladin skrev 2009-12-07 21:18:06 följande:

Jaha.Du låter som en mycket oansvarig person.
    Tack Det var jävligt längesen jag hörde det.... (och det var jävligt längesen jag var på skidresa, med)
  • Jazza

Pix Ladin skrev 2009-12-07 21:21:16 följande:

Det hade varit skönt att få vara oansvarig i någon vecka eller så. Men Astrid har sabbat allting, jag tror inte att jag skulle kunna ha roligt så länge utan henne. Det är knäppt, hur konstig man blir när man får barn.
    Ja, jag klarar typ en kväll och en natt, men det får vara riktigt jävla kul då... Elsa kan jag ju prata med i telefon nu, och Sunna har jag ännu inte lämnat bort.... men den 19 skall mamma och pappa ha dem, för vi skall på fest, sen åker vi dit och sover, så det känns bra... Trodde aaaaldrig att jag skulle ha jobbigt med sånt, men... där är jag!
  • Jazza

Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-07 21:23:05 följande:

3456
    Vad fint du räknar nu...
  • Jazza
    AtroCious skrev 2009-12-07 21:23:59 följande:
    JAG SKA MALA DINA HUNDAR TILL KÖTTFÄRS.
    Haha, vi kollar på samma program...
  • Jazza

Pix Ladin skrev 2009-12-07 21:24:36 följande:

Åh, vilka fina namn.
    Tack (Ditt med, Astrid fanns med på listan när vi skulle ha Elsa)
  • Jazza
    AtroCious skrev 2009-12-07 21:26:32 följande:
    Visste att jag skulle få någon att erkänna.
    Mmm, Mano kollar på det jämt... jag tycker det är kul, men jag blir hemskt stressad av det... Jag blir så arg så jag hoppar i soffan, typ...
  • Jazza
    AtroCious skrev 2009-12-07 21:28:59 följande:
    Jag är less på det, känns som om det är samma personer med hela tiden.
    Ja, dessa har ju varit med innan... men de är ju extrema... Vem hejar du på?
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?