Inlägg från: Jazza |Visa alla inlägg
  • Jazza

Lolilla lolilla, var är du?

AtroCious skrev 2009-12-07 21:34:22 följande:
    Jag vet inte. Vem ska jag heja på?Spelar betapet samtidigt så jag har inte hängt med riktigt.
    Usch.. jag mår bara illa... men den gamla gubben gör mig vansinnig.... Honom hade jag malt till färs om han vore min granne.... Fast jag hade rakat den jäveln först...
  • Jazza
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2009-12-07 21:33:10 följande:
    Lillan heterEira Alfhild Mary gissa om folk brukar tycka synd om henne när jag svarar på frågan om vad hon heter
    Åh fint!
    Mina heter Elsa Davida Matilda och Ina Sunna Therese
  • Jazza
    AtroCious skrev 2009-12-07 21:42:17 följande:
    Han verkade vara världens surgubbe.
    Precis
  • Jazza
    lokisse skrev 2009-12-07 21:49:23 följande:
    vad tittar ni pa???
    Grannfejden... Fast nu är alla vänner, och det ser ut att sluta med ett rejält gruppknull i äkta TV3-anda
  • Jazza

lokisse: Ja, fan, i vecken på halsen....
    Skall också gå och sova... förhoppningsvis får man göra nåt mer än käka havregrynsgröt, eller vad det nu är Gunde Svan gör...

• Jazza
    lokisse skrev 2009-12-08 08:32:39 följande:
    morgon morgon *trallar och fnitnar*
    knullat, eller?
  • Jazza
    lokisse skrev 2009-12-08 09:30:21 följande:
    i stockholm pa bussines trip me idaghn älla är varan snälla städfru här
    härligt.. en sån vill jag med ha....

men idag är E på förskolan, så jag och S har en slöardag i soffan.... skall kolla usla romantiska komedier tills vi hämtar E... en sån dag då man äter knäckemackor och skumtomtar, tydligen..... Håll tummarna för att jag bajjar ut tomtarna innan de hinner sätta sig på min redan hårt fett-ansatta mage....
  • Jazza
    lokisse skrev 2009-12-08 10:13:56 följande:
    vad skriver jag för blaj???min man är i stockholm pa bussines tripp jag är hemma inge knull!! men varan snälla städfru är här och städar mit svinstia hem och när hon är klar sa är det som ett nytt hus! härligt
    Men jag fattade ju... det är det viktigaste
  • Jazza

Pix Ladin skrev 2009-12-09 09:42:13 följande:

Jag gjorde entré med solglasögon på.Det var bara det jag ville säga.
    cool utan sol
  • Jazza

Undar bara hur fan det kan vara ok att rådissa offentliga personer, som man inte vet ett skit om, men när man diskuterat med uppenbara idioter härinne (där man fan tom har bevis på att de är idioter) nä, då blir man varnad eller avstängd...

Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?