Inlägg från: Användarnamn är för mesar |Visa alla inlägg
  • Användarnamn är för mesar

Lolilla lolilla, var är du?

2timearound skrev 2009-12-11 09:12:08 följande:
    Ja det är de faktiskt, riktiga mesar
    psychocandy skrev 2009-12-11 09:14:01 följande:
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-11 09:11:56 följande: Nej, de är för upptagna med sina karriärer så de missar sina barns uppväxt och de kommer att ångra sig när barnen är vuxna och inte kommer och hälsar på dem.
    Ja precis. Bättre att vara en arbetslös hemmamamma med depression, som kollar på Bonde söker fru, och aldrig duschar, då kommer barnen känna sig älskade
    psychocandy skrev 2009-12-11 09:17:08 följande:
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-11 09:15:58 följande: Absolut! Det är en sån mamma jag tänker bli en vacker dag, när jag känner mig färdig med att vara aktiv och levnadsglad!
    Helst ska man vara överviktig för alla vet ju att mammor som är smala inte har tid för sina barn, för de tänker bara på sitt utseende
    Mariohn skrev 2009-12-11 09:21:19 följande:
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-11 09:19:34 följande: Igår såg jag en mamma med läppglans. Jag blev så jävla förbannad att jag gick fram och spottade henne i ansiktet och skrek "har du tid att knulla har du fan tid att inte ha smink också. Barnhatare". Sen gick jag hem och åt ett päron.
    Bra gjort! önskar att fler vore som du, och vågar stå upp för barnen!
    psychocandy skrev 2009-12-11 09:28:18 följande:
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-11 09:22:52 följande: Sluta ha egna tävlingar. Du klarar ju inte ens att vinna i dom fast du är den enda som deltar.
    Äh!

Jag saknar PixL, var äääär du Pixie tjockis Komsi komsi så blandar jag bantningspiller i din oxfilé

vad i helvete.. min "ja e inte rasist"-tråd togs bort.. jag har inte ens fått nåt inboxmeddelande om det

Varför får man inte göra narr av rasister utan att tråden plockas bort? Fy fan vad less jag blir på det här skitforumet.

Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?