Inlägg från: Användarnamn är för mesar |Visa alla inlägg
  • Användarnamn är för mesar

Lolilla lolilla, var är du?

Enda orsaken att jag stannade uppe var för att ta 5000

Farväl....

Pankissen goes full like a kastrull

psychocandy skrev 2009-12-11 07:32:51 följande:
    Vi har haft inbrott!!!! Jag är fan så arg så jag tror jag dör!
    VEM? Säkert en gambian?

Vakna nu skitbyxor

psychocandy skrev 2009-12-11 08:37:09 följande:
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-11 07:56:33 följande: Jag vet fan inte. Men de har tagit saker. MIN FINASTE VINTERJACKA!!! Och en iPod och pengar... och våra husnycklar, så de har varit här och bytt lås nu och polisen var här och var helt megaseriösa och pratade om att ta hundpatrullen (!!) men det kanske de bara gjorde för att vi skulle känna att de tog oss på allvar för sen blev det ingen hund och jag hade såklart förstört alla fingeravtryck. Men en av poliserna var sjukt snygg så det må väl vara hänt. Men fyfan vad ledsen jag är för min jacka.
    Ja, var ni hemma när det hände? Vad otäckt!
    psychocandy skrev 2009-12-11 08:48:05 följande:
    Vi bor i ett litet hus (som vi hyr) på en innergård i stan... jag steg upp och gick ut och rökte vid femtiden för jag kunde inte sova och då låste jag upp dörren. Den har automatiskt lås så jag brukar ha den olåst dagtid när jag är hemma och på nedre våningen... så jag låste den ju inte igen (pucko). Sen satt jag och pluggade med musik i hörlurar för att inte väcka mannen, och ett par timmar senare så gick jag ut i hallen.. då låg ett par jackor och halsdukar utsläpade på golvet och dörren stod på vid gavel. Så nån har bara känt på handtaget och klivit in och tagit prylar. En jävla fredagsmorgon.
    Hoppas ni får ut nåt på försäkringen trots att dörren var olåst och det således inte är ett inbrott i ordets bokstavliga bemärkelse
    psychocandy skrev 2009-12-11 08:50:13 följande:
    Polisen säger att det räknas som inbrott även fast det var olåst, vill jag bara tillägga. *skäms lite*
    Ah, vad bra

Ska vi diskutera vem vi hatar på FL och vem som är fulast och mest korkad?

psychocandy skrev 2009-12-11 08:56:34 följande:
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-11 08:53:55 följande: Hemskt gärna! Blir vi utsparkade om vi startar en omröstning?
    Man kan ju alltid kamouflera det till "vem på FL är finast på insidan"
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?