Inlägg från: Pix Ladin |Visa alla inlägg
  • Pix Ladin

Lolilla lolilla, var är du?

AtroCious skrev 2009-12-17 21:26:53 följande:
    Undrar vem som fyller psykopatkvoten..Lokisse kanske, hon bor ju iaf i Tyskland.
    Jag tror jag är närmast. Helt klart. Om inte kan jag lätt ta på mig den rollen.
  • Pix Ladin
    AtroCious skrev 2009-12-17 21:28:30 följande:
    Men du har ju redan tagit en diagnos.
    Men den har jag inte på riktigt!
  • Pix Ladin
    margarita skrev 2009-12-17 21:30:10 följande:
    Jag har ingen diagnos! (social fobi räknas inte)
    JO! Det gör det! Har du det?
  • Pix Ladin
    AtroCious skrev 2009-12-17 21:34:06 följande:
    Jag tror inte att du är en psykopat på riktigt heller!
    Nej, kanske inte. Men jag är känslomässigt störd.
  • Pix Ladin
    margarita skrev 2009-12-17 21:36:56 följande:
    Pix Ladin skrev 2009-12-17 21:34:07 följande:
    Bara lite, min terapi är avslutad
    Åh, verkligen? Intressant, jag anser själv att jag lider av samma sak. Jag tror att jag kan föra mig någorlunda men jag tycker alltid att det känns konstigt och obekvämt. Min "terapi" pågår hela tiden. Jag försöker att utsätta mig för sådana saker hela tiden. För mig är det just det som fungerar.
  • Pix Ladin

Pix Ladin skrev 2009-12-17 21:39:58 följande:

Åh, verkligen? Intressant, jag anser själv att jag lider av samma sak. Jag tror att jag kan föra mig någorlunda men jag tycker alltid att det känns konstigt och obekvämt. Min "terapi" pågår hela tiden. Jag försöker att utsätta mig för sådana saker hela tiden. För mig är det just det som fungerar.
    Jag ser nu att det där inlägget var vansinnigt och luddigt.
  • Pix Ladin
    margarita skrev 2009-12-17 21:45:49 följande:
    Pix Ladin skrev 2009-12-17 21:39:58 följande:
    Jo, precis. Min terapeut tyckte att jag klarade det så bra på egen hand numera att jag klarar mig utan henne. Men jag hittar på en massa övningar själv, både små och stora ... det kan vara en sådan där småsak som att handla folköl och betala i självscanningen så att jag måste kalla på personal eller ringa till kundservice eller liknande. (jag är mycket stolt över mig själv när jag har gjort något sådant och så känner jag mig duktighetshög hela dagen)
    Jag har inte så mycket problem då jag pratar med "okända" personer. Då känner jag mig relativt trygg. Det är värre när det är halvkändisar, typ grannen eller dotterns dagiskompisars föräldrar. Eller om vi skulle träffas, hu, hemska tanke.
  • Pix Ladin
    Mariohn skrev 2009-12-17 22:11:47 följande:
    pixen lever :-d
    Jag?
  • Pix Ladin
    lokisse skrev 2009-12-17 22:15:53 följande:
    tänkte bara säga det nu tänker jag ägna mig at annat.ha en trevlig kväll mina vänner vi syns i morgon
  • Pix Ladin

Ärende: 214247 Ett inlägg som du skrivit under rubriken "36 fucking minusgrader i Lappland." har plockats bort. Det är viktigt att respektera trådens ämne. Inlägg som anses Off topic kan komma att tas bort och det gäller också meningslösa "vem bryr sig"/"strunta i att läs då"-inlägg samt oseriösa svar på allvarligt menade frågor. Här är en kopia på inlägget du skrev: "Knulla"

Min första och enda, egentliga reaktion på min "knulla-kampanj".

Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?