Inlägg från: Pix Ladin |Visa alla inlägg
  • Pix Ladin

Lolilla lolilla, var är du?

Floriano Lutrell skrev 2009-12-13 12:10:58 följande:

Pix Ladin skrev 2009-12-13 11:50:54 följande:
    Har inte du andra större problem är herpes att bekymra dig för? *sneglar på hetaste debatterna*
    Haha, det är ju underbart att den kom upp bland hetaste debatterna.
  • Pix Ladin

"Ärende: 213780 Ditt inlägg enligt nedan i tråden "Jag har stoppat upp en julgranskula i fittan och nu får jag inte ut den!" har plockats bort. Att tråden ligger i Sandlådan är ju rätt, och vi förstår att det är en skoj-tråd, men språket i den är helt enkelt opassande. Därför får vi tyvärr ta bort den. "

Men att stoppa upp saker i rumpan på varandra kan diskuteras. Bara man diskuterar det på allvar.

• Pix Ladin
    SimplyTheBest skrev 2009-12-13 12:47:18 följande:
    Hej. Vad har jag missat?
    Hej hej,

Antagligen ingenting. Det är samma visor som vanligt.
  • Pix Ladin

Här är min replik på min borttagna tråd:

"Med anledning av att ni plockade bort min sandlådetråd "Jag har stoppat upp en julgranskula i fittan och nu får jag inte ut den" vill jag härmed anmäla en tråd som har långt mer olämpligt språk.
    "Mamma åt mitt ex" är en oerhört bisarr rubrik och förvisso ett syftningsfel, men ändock rent olämplig. Förespråkar ni kanske kannibalism framför julgranskulor i framstjärten?"

• Pix Ladin

Floriano Lutrell skrev 2009-12-13 13:04:08 följande:

Pix Ladin skrev 2009-12-13 12:42:20 följande:
    Ja fy fan, det säger verkligen en hel del om klientelet på FL... När var det senast, om ens någonsin en tråd med ett intressant diskussionsunderlag i på "hetaste debatterna"?
    Jag har gett upp allt på FL som har med diskussion att göra. Jag blir bara trött, orkar knappt med att fåna mig längre.
  • Pix Ladin

Yes.

Jag fick precis MVG på mitt senaste svenska-uppdrag.

• Pix Ladin
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2009-12-13 14:42:23 följande:
    Pix Ladin skrev 2009-12-13 13:09:40 följande:
    Du skulle bara våga överge oss!!www.flashback.info/hotthreads.php
    Jag kom ju bara till flashback?
  • Pix Ladin
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2009-12-13 17:00:16 följande:
    Pix Ladin skrev 2009-12-13 16:59:03 följande:
    Jag tänkte att du kunde ha fb som en älskarina på sidan av och på så vis inte lessna helt på oss. Hålla romantiken i liv med lite sidoprassel.
    Men jag gillar inte flashback så värst mycket heller.

Jag tycker om er men i övrigt får FL mig på nerverna. Oftast.
  • Pix Ladin

M C skrev 2009-12-13 17:01:57 följande:

Totalt OT: snart kommer både svärbitchen med idiotsambo samt min egen härrrrliga mamma.Jag har ont i magen.
    Du har väl bakat kakor?
  • Pix Ladin

Usch, vad jag lät negativ om de här stackars forumen. Det är bara det att Fl handlar om så mycket Bim och sådant och flashback om knark och mord.

Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?