Lolilla lolilla, var är du?
Floriano Lutrell skrev 2009-12-13 12:10:58 följande:
Har inte du andra större problem är herpes att bekymra dig för? *sneglar på hetaste debatterna*
Floriano Lutrell skrev 2009-12-13 12:10:58 följande:
"Ärende: 213780 Ditt inlägg enligt nedan i tråden "Jag har stoppat upp en julgranskula i fittan och nu får jag inte ut den!" har plockats bort. Att tråden ligger i Sandlådan är ju rätt, och vi förstår att det är en skoj-tråd, men språket i den är helt enkelt opassande. Därför får vi tyvärr ta bort den. "
Men att stoppa upp saker i rumpan på varandra kan diskuteras. Bara man diskuterar det på allvar.
Här är min replik på min borttagna tråd:
"Med anledning av att ni plockade bort min sandlådetråd "Jag har stoppat upp en julgranskula i fittan och nu får jag inte ut den" vill jag härmed anmäla en tråd som har långt mer olämpligt språk.
"Mamma åt mitt ex" är en oerhört bisarr rubrik och förvisso ett syftningsfel, men ändock rent olämplig. Förespråkar ni kanske kannibalism framför julgranskulor i framstjärten?"
Floriano Lutrell skrev 2009-12-13 13:04:08 följande:
Yes.
Jag fick precis MVG på mitt senaste svenska-uppdrag.
M C skrev 2009-12-13 17:01:57 följande:
Usch, vad jag lät negativ om de här stackars forumen. Det är bara det att Fl handlar om så mycket Bim och sådant och flashback om knark och mord.