Inlägg från: Freddan |Visa alla inlägg
  • Freddan

Lolilla lolilla, var är du?

Jag gillar era avatarer. De känns genomtänkta och snygga.

• Freddan
    2timearound skrev 2010-01-12 10:14:31 följande:
    *asg* Där fick ni något att reta er på, beejatcheez! Eftersom jag bor i den "stora fina staden" eller snarare utanför i en välmående förort, så skulle det vara uppåt för er alla! .-p
    Dåså. Har alltid drömt om att få bo i den stora fina staden. Min världsvana belevade stil skulle passa utmärkt där.
  • Freddan
    lokisse skrev 2010-01-12 10:35:37 följande:
    du far lov at bo i tyskland pa typ sylt...
    Tyskar gillar att var nakna va?
  • Freddan
    lokisse skrev 2010-01-12 10:38:53 följande:
    o ja
    Har du acklimatiserat dig som tyska?
  • Freddan
    lokisse skrev 2010-01-12 10:47:20 följande:
    ja till vissa väl valda delar i alla fall. jag älskar att ga och basta här det finns jätte stora bastulandskap med massa olika sortes bastus och pooler och sant och det är utan badkläder och blandade kön. det är schyst!! man fluffar runt där i en frotebadrock och har en handuk om det aldra värdaste..
    Ååå...det låter gemytligt och familjärt. Kanske skulle kolla om det finns ngt intressant jobb i Tyskland. Fast jag har hört att kvinnor inte är så noga med rakningen i Tyskland.
  • Freddan
    lokisse skrev 2010-01-12 10:58:30 följande:
    det beror nog pa... den äldre generationen är nog inte det och om du hänger med dom radikala miljömäniskorna eller wt folk vist.... men dom flesta normala tyskor kollar sex änd the city dom med..
    Aha, där ser man. Trodde tyskarna var ett genuint hårigt folk. Utan att avslöja alltför mycket av min porrpreferenser så tycker jag mig ha fått den uppfattningen. Nåja, som sagt; jag har alltid gillar Tyskland och dess sätt att syn på kvalitet.
  • Freddan

Vad behöver man göra för att vinna en resa till Åre? Min ljusblåa skidoverall behöver luftas nämligen.

• Freddan
    lokisse skrev 2010-01-12 11:10:02 följande:
    skriva inlägg 1 miljon
    Aha, dags att börja spamma med andra ord.
  • Freddan

Kan båda föräldrarna vara föräldralediga samtidigt?

• Freddan
    2timearound skrev 2010-01-12 11:56:02 följande:
    Har du lunch, accessoaren? Eftersom du vaknade till, menar jag?
    Japp, eller rättare sagt så har jag slutfört förmiddagens uppgifter.
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?