Inlägg från: Freddan |Visa alla inlägg
  • Freddan

Lolilla lolilla, var är du?

M C skrev 2010-01-11 16:23:16 följande:
    Jepp. Man lär sig med tiden vad som funkar och inte. Ett hett tips är att säga nåt om åsikten (man FÅR säga att den suger!) och inget om personen. Det eller så gör man som musen och håller med alla.
    Men jag avskyr att rätta mig efter överhögheten eftersom jag alltid tror mig veta bäst.
  • Freddan
    psychocandy skrev 2010-01-11 16:26:17 följande:
    Men eller hur. Hämtas på lagret i neutrala bruna kartonger, passar alla pryda.
    Exakt. Påminner mig om när jag råkade ett översexualiserat par på ta-själv-lagret.
  • Freddan
    M C skrev 2010-01-11 16:26:11 följande:
    Ska man montera nån skampålen Hållfast till så blir det mer arbete. Eller varför inte gungan Kamraten?
    Usch..nu rodnar jag.
  • Freddan
    psychocandy skrev 2010-01-11 16:28:16 följande:
    Undrar om det lönar sig att fråga i Ockult var fan min mobilladdare är.
    Beror väl mest på om du verkligen vill ha reda på var den är.
  • Freddan
    M C skrev 2010-01-11 16:29:03 följande:
    Var hittade du den bilden? Trodde jag hade varit noga med att hålla min och min frus bilder utanför nätet.
  • Freddan
    psychocandy skrev 2010-01-11 16:32:22 följande:
    Shit, busted.
    Sorry. Tänkte mig inte för. Blev för ivrig helt enkelt.
  • Freddan
    psychocandy skrev 2010-01-11 16:34:29 följande:
    Jag vill hitta på bus.
    Vuxenbus eller barnbus?
  • Freddan
    M C skrev 2010-01-11 16:37:15 följande:
    Och skillnaden är...?
    My dirty mind.
  • Freddan

Jag vill gärna tro att jag är en skribent av rang och försöker komma upp med grymt bra rubriker men tidigare idag såg jag en fick mig att stå slätt:

"Har ni en glipa mellan låren"

Man som jag är så tänkte jag snusk, men så visade det sig att det var en fråga om en "skönhetsnorm", dvs om man hade låra lika undernärda som en nämnd c-kändis.

• Freddan
    Pix Ladin skrev 2010-01-11 16:40:03 följande:
    När jag var höggravid hoppade min grannes boxer mig i magen med full kraft. Då kände jag för att döda både grannen och hundjäveln.
    Varför gjorde han det?
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?