Inlägg från: Pix Ladin |Visa alla inlägg
  • Pix Ladin

Lolilla lolilla, var är du?

lokisse skrev 2009-12-11 21:58:01 följande:
    vem bet min astrid??ska jag skika tvillingarna pa n´????
    Samma som puttade och slog henne. Vad fan ska jag göra?

Vilka tvillingar? Du har väl inte tvillingar?
  • Pix Ladin

M C skrev 2009-12-11 21:59:36 följande:

Trevligt ämne!Jag tänder på brudar, LÄTT. Men skulle nog inte kunna vara med en.Jag är som Sam: trysexual. Har ju faktiskt testat lite på tjejer. OK men inte som killar.Men det finns en sak som skulle kunna vinna över mig med tiden: killet i håret. Män har för stora händer och inga långa naglar. (har dom det så flyr jag) (eller nej, det gör jag inte om det är en gitarrist, då pippar jag) Tjejer har så underbart killekill i fingrna: jag ÄLSKAR att ha kort hår. Frisören är en tjej.
    Jag blev nästan kär i en frisör när jag var yngre. Hon hette Beatrice och var blond och snygg. Hade jättemycket killekill i fingrarna.
  • Pix Ladin
    lokisse skrev 2009-12-11 22:00:46 följande:
    nä malins bästa vänner är halvgrekiska tvillingar from hell... dom är söta som fa men vildare barn far man leta efter!! och dom jobbar i team.
    Skicka hit dem!
  • Pix Ladin

Snart läggdags för en annan vanlig dödlig.

• Pix Ladin
    psychocandy skrev 2009-12-11 22:39:29 följande:
    Jag har en fråga.Tror ni att någon/några följer den här tråden i smyg och inte vågar skriva något i den fast de gärna skulle vilja? Eller lever vi rövare helt ensamma?
    Hoppas inte det. Jag berättar ju massa hemlisar här.
  • Pix Ladin

Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-11 23:09:19 följande:

äntligen klar. Bara en massa tråkigt snack om idol och jihde.
    Nej. Det stod om Erik också.
  • Pix Ladin

Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-12 07:25:18 följande:

Godmorgon ärade brödrafolk.
    God morgon.

Varför går du upp så här tidigt på en lördag? Är du inte frisk eller?
  • Pix Ladin

Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-12 07:40:56 följande:

Pix Ladin skrev 2009-12-12 07:37:47 följande:
    Jag vet inte, gick ju till sängs ganska tidigt, och vaknade ca 8 timmar senare. Tyvärr. Hade gärna sovit till 10 eller nåt, men jag är sådan att när jag vant mig vid att gå upp en viss tid så vaknar jag den tiden även när jag är ledig.Men bättre så här, jag hade en period då jag (allvarligt) en hel vinter sov till nångång mellan 13 och 15 varje dag, eftersom jag varken pluggade eller jobbade utan bara var en jävla slacker
    Ja, det är inte bra det heller. Jag vaknar automatiskt vid sex ibland och kan inte somna om. Har blivit en pigg människa, tydligen.
  • Pix Ladin

Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-12 08:25:09 följande:

OK, nu kollade jag idol vinnarlåten på youtube, och jag är chockad. PixL ville knulla honom. Han ser ju ut att vara typ 15 år. Fy farao!
    Hehe...
  • Pix Ladin

Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-12 08:41:58 följande:

Pix Ladin skrev 2009-12-12 08:29:00 följande:
    Skrämmande. SOm en gamling som vaknar vid typ 5-6 varje morgon och står och köar utanför mataffären i en halvtimme innan de öppnar ens.
    Ja, det är lite skrämmande. Det är nog mitt tydligaste ålderstecken. Betyder det här att jag ska dö snart, kanske?
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?