Inlägg från: Pix Ladin |Visa alla inlägg
  • Pix Ladin

Lolilla lolilla, var är du?

psychocandy skrev 2009-12-11 16:19:48 följande:
    Pix Ladin skrev 2009-12-11 16:02:49 följande:
    Åh! En stor hund skulle man ha haft. Mina katter såg helt jävla nöjda ut i morse, tjuven hade ju lämnat dörren öppen så de hade säkert varit ute på en morgonpromenad, och sen blev de fjäskade för av poliserna och killarna som bytte låset. Vi har gått igenom allting och de tog inte så mycket egentligen, två jackor, mannens plånbok med lite kontanter, hans iPod och nyckelknippa. Och lite småkrafs som låg i hans jacka då, typ cerat och tuggummin och jag hade en tändare i fickan. Inte så farligt alltså, men det blir ju alltid krångel med försvunna plånböcker med kortspärr och nytt körkort och så... nu är låsen bytta men det känns lite läskigt att tänka att de kanske får för sig att komma tillbaka och testa nyckeln i låset. Om det är nån riktigt dum tjuv.
    Ja, just det . De tog vår nyckel också. Vi bytte ju lås samma dag men det var ju just det. De kunde ju komma tillbaka och testa.
  • Pix Ladin

Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-11 16:39:11 följande:

Haha nej inte alls. Jag har faktiskt blivit lika tjock som PiXL
    Jag har nog blivit ännu tjockare nu. Åt precis pizza.
    Fattar inte vad det är för fel på mig. Har jag ingen som helst karaktär eller vad är det frågan om?
  • Pix Ladin
    AtroCious skrev 2009-12-11 16:43:14 följande:
    Vår frys är helt smockfylld. Man får verkligen inte in något mer.Dock så är det mycket kött och fisk, och vi har inga såser eller nåt... Kul att äta pommes frittes, lövbiff och ketchup eller Potatis och torr lax.
    Du får väl göra en egen sås då? Har ni inte lite mjölk eller grädde? Mjöl eller majsstärkelse? Buljong?
  • Pix Ladin

M C skrev 2009-12-11 16:47:33 följande:

Pix Ladin skrev 2009-12-11 16:45:40 följande:
    För att "bra karaktär" inte har med vikt att göra.
    Men den där pizzan hade med dålig karaktär att göra. Jag hade ju lika gärna kunnat äta rödspätta och sallad.
  • Pix Ladin

Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-11 16:53:32 följande:

Pix Ladin skrev 2009-12-11 16:45:40 följande:
    Jag äter inte ens sånt onyttigt speciellt ofta. Pizza kanske en 6ggr per år, Donken typ aldrig.Problemet är väl att jag äter hela tiden. typ 2 kg frukt per dag (där ingår även vindruvor som ju är bara socker) och yoghurt och mackor och avocado och och och
    Vindruvor är väl ändå inte onyttigt!? Mackor däremot är en fälla.
    Jag äter inte pizza så vansinnigt ofta heller, men jag lagar gärna stekar, oxfilé, entrecote och äter en god gräddsås till. Det är nog mitt största problem. Plus ölen.
  • Pix Ladin

Jag hade sex igår mer eller mindre i sömnen. Det var rätt konstigt.

• Pix Ladin
    Mariohn skrev 2009-12-11 16:59:11 följande:
    Pix Ladin skrev 2009-12-11 16:56:50 följande:
    Du fes väl inte?
    Jag hoppas inte det men man vet ju aldrig.
    Tydligen är jag ett sådant där päckel som lägger av brakskitar bland folk.
  • Pix Ladin
    Mariohn skrev 2009-12-11 17:07:33 följande:
    Pix Ladin skrev 2009-12-11 17:00:11 följande:
    Hahaha förlåt!!! Det var inte snällt av mig. Jag hade dött. Jag skrev i mitt förlossningsbrev att sådant inte fick hända!
    Alltså, jag blev paralyserad, Marion.
    Jag satt här framför datorn och vågade inte röra mig, visste inte vart jag skulle ta vägen. Jag släppte ju med med flit också, jag visste inte att han låg där.
  • Pix Ladin
    Mariohn skrev 2009-12-11 17:07:55 följande:
    Vad väger ni ?
    I bästa fall 60, i värsta fall 65-66. Jag tippar på att det är någonstans däremellan men jag har inte vägt mig på länge och har ingen våg. Känner mig rätt flötig nu så det skulle inte förvåna mig om vågen pekar uppåt.

Du då? Fast du födde ju barn nyligen så du har väl lite extra, kan jag tro.
  • Pix Ladin

Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-11 17:12:38 följande:

Jag skulle vilja vara bästis med Lady Gaga. Men det är jag inte. Så nu ska jag gå och dricka bärs.
    Ha det så kul!
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?