Inlägg från: Pix Ladin |Visa alla inlägg
  • Pix Ladin

Lolilla lolilla, var är du?

psychocandy skrev 2009-12-11 21:18:24 följande:
    Pix Ladin skrev 2009-12-11 21:17:02 följande:
    Men det har jag också. Vi kan äta choklad samtidigt. Och ta glasspauser.
    Ok. Och kisspauser.
  • Pix Ladin

Herregud, jag är en vuxen människa och KÅT på Erik.
    Fattar ni? Har det slagit över i huvudet på mig eller är han osedvanligt het?

• Pix Ladin
    AtroCious skrev 2009-12-11 21:30:30 följande:
    Angående dildon:Köpte en dildo på tradera från något företag som lagt ut en massa annonser. Mailade efter några dagar och frågade om de skickat, för jag hade inte fått den. De bad om ursäkt och skickade samma dag, hade jag inte fått den någon dag efter det skulle de skicka en ny. Fick hem dildon dagen efter eller nåt. Sen så går det två veckor, så får jag en likadan dildo + en helt annan dildo i present. Jag gick från dildolös till dildokung.
    Det fanns en tid då jag hade en egen lite samling. Typ fem olika dildos. Nu för tiden använder jag ingen. Men i alla fall, jag rekommenderar en sådan där "rabbit" eller vad de heter.
  • Pix Ladin
    psychocandy skrev 2009-12-11 21:32:27 följande:
    Pix Ladin skrev 2009-12-11 21:30:51 följande:
    Hah!!! Nu ska ingen bråka på mig mer om att jag blev lite tänd på Nicklas! Det kan hända vem som helst!
    Hahaha, blev du!? Men han var ju en yttepytt, en liten pojk.
  • Pix Ladin
    Mokan skrev 2009-12-11 21:33:05 följande:
    Då kan vi alla tre använda dildos samtidigt. Toppen!Vi kan ligga i en trekant på golvet, eventuellt sängen (beroende på hur stor säng du har?), och använda dem på varandra.
    Nej usch. Ni tycker ju Anders Bagge är het. Jag drar slutsatsen att vi har helt olika smak och inte passar i samma.... sexgrupper.
  • Pix Ladin
    Mokan skrev 2009-12-11 21:34:24 följande:
    Men kan man verkligen röra den... typ juckajuckajucka? Måste man inte ha den helt still för att den ska stimulera på alla ställen? Kul liksom.
    Man kan ju röra den upp och ner.
  • Pix Ladin
    AtroCious skrev 2009-12-11 21:34:37 följande:
    Jag har bara haft en annan dildo. Den var alldeles för stor, så sambon klippte sönder den för skojs skull.Vill ha en rabbit, men de var mycket dyrare än den jag budade på.
    Den är verkligen värd de pengarna. Jag menar det.
  • Pix Ladin
    psychocandy skrev 2009-12-11 21:35:07 följande:
    Pix Ladin skrev 2009-12-11 21:34:41 följande:
    Hur gammal är Erik då?!
    Äh, jag vet. Men det är inte det. Han har något vuxet över sig. Hm... eller så är det bara det att han passar så bra in på min tonårsdröm. Blond, rufsig, lång smal kille som kunde sjunga så in i helvete. Och skinnjackan och svarta urtvättade punkbyxor. Jag döööör. Kom hit och sätt på mig. Eeeeerik!
  • Pix Ladin
    psychocandy skrev 2009-12-11 21:40:03 följande:
    Pix Ladin skrev 2009-12-11 21:39:01 följande:
    Snusktant!Nä, jag vet vad du menar. Jag kan bli lite småkär i killar som jag vet att jag skulle ha fallit för när jag var yngre.
    Ja, men... jag ska sluta tänka på det. Om en man i min ålder hade sagt samma sak om en sjuttonårig tjej hade jag tänkt att han inte var frisk. Skäms på mig.
  • Pix Ladin

Hur många här har haft sex med en tjej?

Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?