Inlägg från: Användarnamn är för mesar |Visa alla inlägg
  • Användarnamn är för mesar

Lolilla lolilla, var är du?

Jag tror min kroppstemperatur sjönk till typ 28 grader när jag hinkade i mig den där ena litern milkshake. Mina fingrar är helt styva av köld nu. Ska lägga mig under mitt duntäcke nu och tänka på Darin så kanske jag blir varm igen.

Puss gonatt

HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2009-12-07 21:15:09 följande:
    Men skärp dig! Jag är fan akademiker, ingen jävla kosmetolog!

Idag är det iallafall en skitdag, bara så ni vet.

Pix Ladin skrev 2009-12-08 14:22:20 följande:

Jag håller på att bli tokig. Jag måste hitta en blogg där jag kan referera och kommentera något inlägg men jag är så ovan bloggläsare. Vart finns det överhuvdtaget en intressant blogg som inte handlar om sjukdom och hemskheter?
    Det finns grymma resbloggar!

Pix Ladin skrev 2009-12-08 14:30:22 följande:

v 31 och svårt att andas. Hur lätt sjukskrevs ni för sammandragningar? Vårbebisar Umeå 2010 del 2 Någon mer som är i vecka 28 som vill följas åt :)? Var kan man köpa en gigantisk säng till hela familjen? Spiral. dina erfarenhet tack! familje fotografi, med eller utan styvis? Första barnet - andra tråden BF - kan jag vara gravid trots negativt? Dessa trådar var "de senaste" då jag kopierade dem. Vad fan är det här för ett pissforum egentligen? Jag ger upp, orkar inte mer.
    Det kommer brunt klet ur mitt anus när jag sätter mig på toa? Vad kan det vara? Är jag gravid?

Pix Ladin skrev 2009-12-08 14:26:33 följande:

Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-08 14:25:07 följande: Men jag fattar nog inte uppgiften heller. Vad sjutton ska man kommentera då?
    Du tar väl ett inlägg du finner intressant i någon blogg och sedan svamlar du lite om det och gör en enkel analys typ. Sådana uppgifter är kul för man får svamla rätt fritt.

Pix Ladin skrev 2009-12-08 14:34:04 följande:

Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-08 14:32:30 följande: Mina erfarenheter säger att det kan vara så. Jag beklagar sorgen. Du kommer att bli en tråkigjävlafittmorsa som åker till Ullared varje vecka och väger 40 kg för mycket.
    Taskigt läge. Men jag bor så långt från Ullared så den tror jag inte riktigt på.

Konsistensen var lite geléaktig - betyder det att jag får en flicka?

Pix Ladin skrev 2009-12-08 14:35:16 följande:

Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-08 14:33:42 följande: Ja, nu hittade jag i alla fall en cool blogg. Jag skulle också vilja göra så. Ju. Undrar om jag kan sätta Astrid i cykelkärra...
    Ja men det kan bli lite tungt... Vänta tills hon är stor nog att cykla så kan du köpa henne en terräng-trehjuling!
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?