Inlägg från: Användarnamn är för mesar |Visa alla inlägg
  • Användarnamn är för mesar

Lolilla lolilla, var är du?

AtroCious skrev 2009-12-06 22:16:43 följande:
    Om ni var med i Robinson, och fick välja om ni skulle vara med i ett lag fullt med killar eller ett lag fullt med tjejer - Vilket skulle ni välja?
    Kill-lag är väl oftast fysiskt starkare.

Sen så trivs jag, och kommer bra överens, med andra kvinnor, men att vara isolerad med endast 10 andra brudar på en ö skulle nog antagligen få mig helt förstörd efter ett tag. Då tror jag det skulle vara bättre för husfriden om jag var i ett lag med bara killar istället.
    AtroCious skrev 2009-12-06 22:17:35 följande:
    Det är lugnt. Du har säkert mens eller nåt.
    Nej bara bakis.
    Centurion skrev 2009-12-06 22:18:20 följande:
    Brett område, vilken inriktning?
    Det skriver jag inte här! Jag har ju mitt rykte att tänka på
    AtroCious skrev 2009-12-06 22:21:28 följande:
    Jag kommer inte alls bra överens med andra kvinnor/tjejer. Oftast är de ju skitdryga.
    Men när man väl blir vän med dem så är det för livet, och man behöver oftast inte vara rädd att de ska vilja knulla en

Blandat är bäst. De flesta av mina vänner är tjejer, men flera killar också. Killkompisar är dock sådana som oftast är i mitt liv en mer begränsad tid, kanske några år eller så, mina äldsta vänner är tjejer jag träffat i sandlådan som är som systrar för mig.
    AtroCious skrev 2009-12-06 22:24:11 följande:
    Någon som kan hjälpa mig med ett riktigt allvarligt dilemma, något jag nästan ligger vaken om nätterna och tänker på? Någon som inte backar ur och dissar mig totalt efter att jag förklarat om dilemmat.
    Jag kan försöka. Jag är faktiskt en ganska seriös och fin människa innerst inne.
    Centurion skrev 2009-12-06 22:24:21 följande:
    Ja fyfan, tjejer är så jävla fittiga. skulle man vara med i programmet skulle man få hålla en jävligt låg profil haha
    haha men fan va bittra ni är då! Är ni själva så bitchiga? Jag är kompis med alla, alla gillar mig

Tråkigt att ni har sådana erfarenheter av andra kvinnor. Jag har aldrig blivit sviken av en vän, och aldrig heller svikit en vän. Visst kännar jag en del jävla subbor, men det finns lika många motsvarande rövhål bland manliga bekanta också.

AtroCious skrev 2009-12-06 22:31:50 följande:
    Ska jag köpa en tomtedräkt åt sonen och ha på honom den på torsdag då det kommer hit en fotograf för att ta bilder, eller bara finkläder så som denna utstyrsel (som han nu ska ha växt i):
    Jag tycker han ska vara finklädd som i bilden. Tomtedräkt är rätt uttjatat på sånadär julkort. Tomtedräkt kan vara gulligt sen när han är nåt år äldre, så han kan leva sig in i rollen litegrann.
    AtroCious skrev 2009-12-06 22:32:43 följande:
    Du kanske är snygg?
    Ja en del tycker jag är snygg, andra tycker jag är ful. Smaksak

Särskilt om han var tomte förra året så tycker jag absolut han ska vara bara finklädd i år.

Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?