Inlägg från: Jazza |Visa alla inlägg
  • Jazza

Lolilla lolilla, var är du?

Bam skrev 2010-01-12 21:19:31 följande:
    Jo, jag vet.
    Så ditt inlägg skulle väl snarare tyda på att det är ett faktum att solen inte skiner så ofta och inget mer...
    Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Jazza

Nää nu är det natten för mig

• Jazza
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-01-13 09:51:28 följande:
    I USA är det ju förbjudet för lärare att ha ett förhållande med sina studenter, men hur är det här tror ni? Kan jag bli avstängd från universitetet om jag ligger med min lärare?
    Inte på universitetsnivå? Då får man väl knulla till höger och vänster, hopaps jag?
  • Jazza
    Freddan skrev 2010-01-13 08:42:56 följande:
    Jag kom inte på ngt bättre ställe än här för att ställa min fråga. Är medel-intelligensen lägre här på familjeliv än vad det är generellt i samhället? Jag tycker mig se så vansinnigt många mindre vassa frågor och påståenden här.
    Jag tror att man är censurförlamade här... Man (de) skulle aldrig ställa så dumma frågor IRL, som de gör här... Jag hoppas fan inte det. Och en del skulle inte vara så socialt efterblivna, heller.... För då skulle de förmodligen:
    1- Åka på stryk
    2- Spärras in
    3- Få flytta till Åland
  • Jazza
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-01-13 09:10:49 följande:
    En ful och äcklig gubbe som vi misstänker är en seriemördare egentligen. Han har en finne i nacken.
    Det är en evil twin!
  • Jazza
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-01-13 10:04:32 följande:
    Vems evil twin?
    Mats finne i nacken... det är ingen finne, utan en elak tvilling... Mini-me, typ?
  • Jazza
    Ord blind skrev 2010-01-13 10:12:14 följande:
    God morgon!!
    Hej hej!
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-01-13 10:20:16 följande:
    Nu upphör vi med kommunikationen som cirkulerat i mailboxen på fb. Skriv i vår nya grupp-tråd istället! Radera mailet.
    Sir, Yes, SIr *givakt*
  • Jazza
    Freddan skrev 2010-01-13 10:22:56 följande:
    Vet inte om det är bra eller dåligt att du har koll på mitt sexliv, men för sakens skull så kan jag väl säga att det var roligare och bättre för några månader sen.
    Usch, gravidsex är såå överskattat.... MEn vi har försökt knulla ut två ungar... Det har gått sådär, kan jag säga...
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?