Inlägg från: Jazza |Visa alla inlägg
  • Jazza

Lolilla lolilla, var är du?

Aaah, har ätit god GI lunch och städat.... Ammat nyss och lagt Sunna, Elsa kollar lite TV nu och jag kan data lite... sweeeet... Måste ha en kopp också. Dessutom var morgonbajen sådär perfekt, ni vet?

Ät gul snö, har du tur är det öl!
  • Jazza
    psychocandy skrev 2010-01-08 13:44:49 följande:
    Tack för inblicken i din värld. Jag sitter och knåpar med bilden till min presentation och mannen ska snart iväg på jobb, skööönt för då kan jag spela musik och sjunga med hur högt jag vill. Hmm, nu blev jag sugen på kaffe.
    Varsågod.. och tack för ditt sms, men jag tror inte jag vill lägga upp en bild på min morgonbaj på fejjan.....

(vi har lyssnat på musik, vi med, men Elsas lista innehåller endast ABBA och hon sätter Mamma Mia på repeat, ungen... bläk)
  • Jazza
    lokisse skrev 2010-01-08 13:48:33 följande:
    jag behöver eran hjälp med bild.. är olyklig med min...
    Den är skitsöt, ju
  • Jazza
    psychocandy skrev 2010-01-08 13:50:09 följande:
    Om du inte gör det så kan du lika gärna sluta tjata om tuttbilder, du får inga av mig.
    Det beror ju bara på att du inte har några tuttar... :-8
  • Jazza

Om någon undrar så betyder :-8 att den andra inte har tuttar.... OK? VA?

• Jazza
    psychocandy skrev 2010-01-08 14:00:31 följande:
    Ska tala om för dig att jag har brutalsnygga tuttar.
    Hmm, så säger inte fejsbook
  • Jazza

vad har jag nu missat?

• Jazza
    psychocandy skrev 2010-01-08 16:47:28 följande:
    Jazza satt i stolen på balkongen bredvid Nicket med huvudet bakåtlutat och ögonen slutna med ansiktet vänt uppåt mot solen. Det var otroligt varmt och vinden i den heta luften gav ingen svalka, så för att kyla ned sig hade Jazza en flaska med vatten med vilket hon baddade halsen och magen så att små droppar av vatten rullade ned över hennes runda bröst och ned innanför linningen på hennes bikinitop, en del vidare nedför hennes platta, ljushylta mage för att slutligen försvinna innanför de vita silkestrosor hon hade på sig; de hade ännu inte packat upp våra väskor eller bytt om.Långt nedanför balkongen bredde hamnen ut sig med båtar som trängdes vid inloppet till den vik som utgjorde en idealisk plats att anlägga en hamn. Havet var intensivt grönt i kontrast till det sönderbrända, exotiska landskapet, den blå himmeln och de kritade husen som låg till synes utrödda på sluttningarna. Svagt, på grund av avståndet, kunde Jazza och Nicket höra sorlet från gatorna och musik från barerna, men det övervägande intrycket bestod av himeln och havet gränslöst sträckte det ut sig ovanför och under oss; här var de främlingar, anonyma och fria.Jazza tog en bit av vattenmelonen de hade köpt av en gumma i hamnen och sög den behagfullt i sig och lät sedan tungan löpa över de fylliga läpparna; slickade på tummen och pekfingret, sög på dem. Hon kände Nickets blickar och kisade mot henne och log.
    *kåt*
  • Jazza
    margarita skrev 2010-01-08 21:29:04 följande:
    Ah, nu är jag med
    länkarååååeee
  • Jazza
    2timearound skrev 2010-01-08 22:30:57 följande:
    Helt allvarligt, om syftet var att Sandra skulle få så många kompisar som möjligt så tror jag vi är fel ute. Vem fan vill skylta med att den är kompis med en brud som gang-bangar, får sprut på tuttarna, får gonorre i halsen osv och allt under samma kväll?
    Hmm, där har du en poäng....

*av-addar samtliga ur Lolillatråden*
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?