Inlägg från: Användarnamn är för mesar |Visa alla inlägg
  • Användarnamn är för mesar

Lolilla lolilla, var är du?

Bla bla bla bla

dysleskikern skrev 2009-12-03 17:22:15 följande:
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-03 17:14:40 följande: Vilka trådar leker du i idag?
    Inga. Jag ska nog kolla på porr nu. Eller så käkar jag en skinkmacka och tittar på nån romantisk film.

Om ni vore bögar, tror ni att ni främst skulle vara mottagande eller givande part?

Jag hade nog också varit mottagande då. Jag är ändå superkvinnlig såp hade jag varit bög hade jag säkert varit en fjolla, och jag inbillar mig att fjollorna är mottagande parten för det mesta. Jag gillar att bara svanka och njuta medan nån annan får jobba sig svettig

PixL, om du nångång byter kön kan du få knulla med mig Fast helst inte i röven.

Pix Ladin skrev 2009-12-03 20:26:24 följande:

Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-03 20:23:41 följande: Jag har en bror, det kanske funkar?
    Menar du att han ska knulla mig?

Pix Ladin skrev 2009-12-03 20:29:59 följande:

Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-03 20:27:43 följande: Ja, eller du kan ju även knulla honom om du vill. Han ser ut som om han är bög.
    Jag knullar hellre dig än din bögbror.

Jag ska nog lägga till "ha sex med en tjej" på min lista över saker jag ska ha gjort innan jag fyller 30.

Jag suger som en gud!

Pix Ladin skrev 2009-12-03 20:40:11 följande:

Jag har inte knullat på flera dagar.
    Jag har inte knullat på 2 månader (imorgon). Så jag hatar dig

Pix Ladin skrev 2009-12-03 20:42:16 följande:

Har ni någon att knulla med då?
    Nä han har ju börjat knulla med nån jävla brunett och jag har inte hittat någon som kan ersätta honom
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?