Inlägg från: Användarnamn är för mesar |Visa alla inlägg
  • Användarnamn är för mesar

Lolilla lolilla, var är du?

Jag har fått en Kinderchokladjulkalender. Men jag tycker inte om choklad.

Nu har jag pratat om mina slidväggar i kuk-tråden.

Jag börjar bli som en FL-morsa...

Pix Ladin skrev 2009-12-02 12:09:25 följande:

Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-02 12:03:25 följande: Det skulle de flesta FL-morsor inte ha gjort. Möjligtvis som anonyma. Först skriver de saker som anonyma, i nästa inlägg kommenterar de sig själva och talar om att de är syndiga och snuskiga och borde skämmas. Samt anmälas till soc.
    Hahaha jasså

Jag har städat och diskat.

Jag vet

Sen när jag blir rik ska jag anställa hemhjälp.

Är det vanligt att få blåmärken i armen om man injicerat knark?

Mariohn skrev 2009-12-02 14:47:22 följande:
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-02 14:45:31 följande: Bara om man sticker fel?
    Okej.

Då ids jag inte knarka då, ska ha ärmlöst på lördag.
    Mariohn skrev 2009-12-02 14:52:00 följande:
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-02 14:50:34 följande: Skyll på blodprov och praktikant!
    Haha, nä men jag gav blod i förrgår, och de stack fel och jag har ett 20cm långt och 4cm brett blåmärke på insidan av armen nu. Så jag undrade om det är möjligt att folk kommer tro jag är knarkare om jag ändå bär min underbara ärmlösa klänning på lördag.
    Mariohn skrev 2009-12-02 14:54:36 följande:
    Om nån frågar varför du tagit blodprov tycker jag att du ska skrika könsord och slå sönder något innan du går hem och är vansinnig. Så trött jag är på folk som kommer med sin jävla omtanke. Nästa steg är väl att de lägger sig i din hälsa och skickar "krya på dig" kort när du blir sjuk. Usch.
    Ja såna förtjänar nackskott
    Mariohn skrev 2009-12-02 14:55:56 följande:
    Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-02 14:54:18 följande: Spänn ögonen i dem och säg elakt "jag har skänkt blod så att DU eller någon du känner kan få hjälp om ni skulle behöva. Ser du så ont jag har? Vad har du gjort för mig på sista tiden?? VA?"
    Ja... Eller så kallar jag dem bara fula.
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?