Inlägg från: dysleskikern |Visa alla inlägg
  • dysleskikern
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2009-11-26 00:40:40 följande:
    Jag med och tappade matlusten totalt, satt med en stor portion pasta och köttfärssås blev tvungen att slänga hälften
    Åhhh. :-/ Jag lärde mig att inte äta och efella samtidigt i samband med "trådiga flytningar"-tråden som var igång förbluffande länge.
  • dysleskikern
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2009-11-26 00:44:02 följande:
    Snälla jag är gravid!! *får ofrivilla flashbacks från när jag maniskt läste i en pillatappentråd*
    Jag har aldrig ens närmat mig en sån tråd. Får alldeles för konstiga visioner i huvudet.
  • dysleskikern
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2009-11-26 00:47:55 följande:
    Väldigt väldigt surrealistiskt inehåll de trådarna. - i morse när jag mojsade tappisen så kändes den halvöppen och ganska mjuk med lite klet längst ut. Tror ni jag kan bli gravid om vi sexar i kväll?
    Gud hjälpe oss alla.
  • dysleskikern

Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-26 16:49:20 följande:

Åh gud vad jag saknar tiden då man fick röka inomhus =( Jag ska flytta in som din granne om jag börjar plugga i Lund. Kan ju alltid pendla. Men jag kanske drar till kristianstad, är det så nära att jag kan dricka vin med dig på lunchen?
    Ska du till Kristianstad så kan vi dricka vin på lunchen nån gång.
  • dysleskikern

Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-26 17:02:32 följande:

Bor du där? Är ni skåningar hela bunten? Ok men jag tar först vin på tzaziki med PixL, sen kommer jag till Kristianstad och sen avslutar jag i Lund!
    Jag är inte det minsta skåning egentligen men jag bor där i trakterna. Yes, du får göra en turné!
  • dysleskikern

M C skrev 2009-11-26 17:10:41 följande:

Jaha. När ska turnen dra norröver? Skåne är LÅNGT bort. Så långt bort man kan komma faktiskt.
    Hur långt norröver? Jag har aldrig varit norr om Stockholm och har en massa fördomar ingenmansland som börjar där nånstans.
  • dysleskikern
    Mariohn skrev 2009-11-26 17:13:29 följande:
    Jag skulle bli extra glad om ANOF kunde närvara.
    Hedersgäst?
  • dysleskikern

Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-26 17:14:47 följande:

Jag var i Falun i våras. Enda gången i mitt liv som jag varit norr om Stockholms län typ. Och jag kommer aldrig göra om det.
    Oh, du modiga.
  • dysleskikern

Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-26 17:17:00 följande:

Jag vet, men jag hade lurats in i en falsk trygghet.
    För jävligt när det händer...
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?