Inlägg från: dysleskikern |Visa alla inlägg
  • dysleskikern

Lolilla lolilla, var är du?

2timearound skrev 2009-11-23 18:49:59 följande:
    Det bekymrar mig att du tar DET som ett skämt men låter flintasteken passera obemärkt...
  • dysleskikern

M C skrev 2009-11-23 18:51:30 följande:

Kan man sätta dem i tänderna? Det är ju så schäxigt!
    Möjligheterna är ju oändliga egentligen, men visst, det kan man göra. Lösmustaschtillverkning och scrapbooking är andra tänkbara alternativ.
    lokisse skrev 2009-11-23 18:51:54 följande:
    ahh intressant... finns det olika former och färger eller är det en och samma model före hela slanten?
    De flesta är går i varierande bruna nyanser men det går utmärkt att färga har jag hört.
  • dysleskikern
    2timearound skrev 2009-11-23 18:53:49 följande:
    Det var ju dock den dumma bruden Airlee som brukade hänga här som åsyftades, men jag kan förstås inte uttala mig om Lolillas preferenser vare sig när det gäller män eller mat.
  • dysleskikern
    Jazza skrev 2009-11-23 18:52:44 följande:
    Jag har samlat ganska länge nu, faktiskt.... sen vi kom på det... nu skall jag virka en egen julbock i år... gävle-släng er i väggen, typ
    Se upp så att ingen tänder eld på den bara, stanken kan bli jobbig och den skulle nog brinna rätt bra...
  • dysleskikern
    Jazza skrev 2009-11-23 18:59:28 följande:
    inte gnida pinnen på fnösket alltså... *mental note to self*
  • dysleskikern

Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-23 19:01:19 följande:

M C skrev 2009-11-23 18:59:38 följande: Nej hon är DÖD! Och den som inte tänder ett ljus är en hemsk människa som saknar empati.
    Hur dog hon? Och HUR hann hon avregga sig innan?
  • dysleskikern

Användarnamn är för mesar skrev 2009-11-23 19:03:18 följande:

Djur känner på sig att de ska dö. Då smyger de till ett gömställe och tar sitt sista andetag i sitt lilla skrymsle.
    Eller... så vandrar de till elefantkyrkogården.

*gråter också nu*
  • dysleskikern

Kommer det hållas någon minnesceremoni i TV som för Michael Jackson?

• dysleskikern

Jag gråter vackert. Små gnistrande tårar som sitter som smälta snöflingor i mina långa ögonfransar innan de elegant trillar ner för kinden utan att dra med sig mascara eller annat.

Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?