Inlägg från: Mariohn |Visa alla inlägg
  • Mariohn

Lolilla lolilla, var är du?

AtroCious skrev 2009-12-22 12:05:42 följande:
    Gammal tråd.
    rolig ÄNDÅ!!
  • Mariohn
    AtroCious skrev 2009-12-22 12:08:32 följande:
    Ähh, den åkte ur Mina favoriter inatt.
    Men varför :´8
  • Mariohn

Min kropp plågar mig. Jag har sovit direkt på parketten.

• Mariohn
    AtroCious skrev 2009-12-22 12:13:05 följande:
      Tänk att vissa kan skryta om allt.
    Hahahahhaa
  • Mariohn
    AtroCious skrev 2009-12-22 12:14:57 följande:
    Vad ska ni göra på julafton?
    Vi ska till min faster och mina kusiner långt ut på vischan och åka pulka och dricka glögg hela dagen Du då?
  • Mariohn
    AtroCious skrev 2009-12-22 12:22:29 följande:
    Vad mysigt. Vi brukar fira vartannat år hos mina föräldrar, vartannat år hos sambons föräldrar. I år är det dags att fira med min familj. Kommer bli lite trist dock, min morbrors familj brukar komma och det är alltid sån rolig stämning då. Min kusin är jätteduktig på trolleritricks och så, han är en riktig pajas så vi brukar ha extremt roligt på julafton. Men nu blir det "bara" min familj, första julen någonsin som jag firar med endast familjen. Min morbrors sambos pappa har alltid firat jul med oss, men han dog i våras... Kommer bli konstigt och sorgligt att fira första julen utan honom, han har varit lite som en morfar för mig och mina syskon. Men den här julen är sonen och hans kusin i en hyfsad bra ålder, de fattar mer den här julen än förra då de var bebisar. Blir väl lite mer julstämning med ett par buspojkar.
    Åh, beklagar det tråkiga men hoppas att det blir jättefint med barnen ändå
  • Mariohn
    AtroCious skrev 2009-12-22 12:26:07 följande:
    Det blir det nog. Ska nog ta med mig mitt singstar och vi vuxna kan ha lite kul på kvällen. Blir nog en massa spelande också. Har noll julstämning dock! Men imorgon jobbar sambon halvdag, så då tänkte vi hämta sonen på dagis tidigare och sedan baka pepparkakor och slå in julklappar... spela julmusik på hög volym, tvinga fram julstämningen.
    Haha då gör du som jag idag Jag har tänt ljus här runt hela laptopen, bakat in lilltomten i röda myskläder och bullat upp honom här i den gungande fåtöljen, slängt i en julskiva och fikar lussekatter och julmust :´)
  • Mariohn
    AtroCious skrev 2009-12-22 12:33:56 följande:
    Men man måste ju tvinga fram stämningen när man är vuxen! I tonåren nånstans försvinner den automatiska julstämningen.. Gör man ingenting åt det så kommer man sitta där på julaftonskvällen och nästan känna ångest över att julen redan är över, att man nästan har missat julaftonen för att man inte känt julstämning.
    Fast förra året var jag i jättestämning! Jag har bara inte hunnit detta året
  • Mariohn
    psychocandy skrev 2009-12-22 13:45:11 följande:
    Sitter stackars AÄFM fortfarande kvar i Prag?
    Tror det .-(
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?